ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Бургас
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Внимавайте с клиентските карти за отстъпки по празниците | ||||||
| ||||||
"Миналата година по това време се наложи практиката да получаваме 30% отстъпка срещу клиентски карти, но се изискваше като клиенти да предоставим определено количество лични данни. Това ми се струва прекомерно. Ако все пак се съгласите да дадете детайлите си за изготвяне на такава карта, винаги можете да заявите, че сте променили решението си и вече не желаете съответният администратор да ползва личните Ви данни“, каза още Габриела Руменова. "Не си струва да дадем ЕГН-то си, за да получим процентна отстъпка от услуга или стока“, категорична е Руменова. За да пазаруваме, без да се разорим при купуването на подаръци за празниците, е важно да не подхождаме емоционално. Когато избираме, трябва да мислим по-рационално. Иначе ще бъдем подвластни на маркетинговите трикове на търговците. Трябва също да знаем правата си като клиенти – как активно да ползваме информацията, която ни се дава за стоките. Да не отлагаме реакцията си, ако не сме доволни от предоставения артикул – нищо, че са празници, трябва да изразим позиция, категорична е Руменова. Бързането при избора на подаръци води до грешки. "Много търговци не ни информират, че в доставките има забавяния и можем да получим подаръците си за Коледа чак през януари“, подчерта тя. Хората вече свикнаха да купуват коледни подаръци и по време на ноемврийския Черен петък, защото това е достатъчно дълъг срок да разгледат покупките си и да върнат нещо или да го заменят при нужда, каза още Руменова. В еуфорията си забравяме, че опаковката на подаръка понякога струва почти колкото него, както и доставката. Тези разходи трябва да преценим без емоция – ако потърсим повече, ще видим, че можем да си осигурим материали, с които сами да направим опаковките си. "При пазаруването на подаръци онлайн е важно да внимаваме за това, дали в електронната кошница на съответния сайт има бутон, с който изрично да потвърдим съгласието си да купим избраните артикули. Трябва да се вижда общата сума, която дължим. Заради кампанните за намаление хората пазаруват от различни сайтове, но информацията за таксуването на доставката понякога е умишлено подвеждаща. Случва се да се предостави избор на клиента – да вземе стоката от физически магазин или да избере куриер, чрез който да я получи. Пише, че ако изберете опция "физически магазин“, това няма да Ви струва нищо, но се оказва, че опцията всъщност е неактивна“, поясни още Габриела Руменова. Когато получаваме ваучер като подарък, трябва да проверим за какъв период важи и дали ваучерът е поименен – т.е. дали може да се отстъпва. Може да се окаже, че сме си купили чудесен ваучер, но той да важи до края на януари, а човекът, на когото го поднасяме, да няма възможност да се възползва от него“, подчерта Руменова. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Важна новина от "Бургасбус"
17:12 / 27.11.2024
Ето къде няма да има вода днес в Бургас
09:58 / 28.11.2024
Дами попълниха титулярния съдийски състав на Апелативен съд – Бургас
13:48 / 28.11.2024
Бургас посреща Камиона на добрината на Coca-Cola на 4, 5 и 6 декември
11:44 / 28.11.2024
19-годишен айтозлия загази сериозно
09:35 / 29.11.2024
16 дни ваканция за учениците в Бургас
15:32 / 27.11.2024
Виктор и Беба си дават ново начало извън къщата
09:03 / 29.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета