ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Бургас
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Винаги свежи зеленчуци и плодове в "Кауфланд"? Разочарован клиент не е съгласен | ||||||
| ||||||
И защо бе "мили" ямболии, когато попитах и поисках обяснение от служителите, хората наоколо се засрамиха и се изчервиха..и само тихо мрънкане. Нередностите трябва да се казват на висок глас и да се търси отговорност. Разбира се управителката на магазина Кaufland Ямбол не се появи на щанда, за да обсъдим казуса. Въпреки, че чаках на щанда повече от 15 минути. Как ще се подобри качеството на продукт и услуги ако ние самите на настояваме за това?!? Интересното е, че явно от Kaufland Bulgaria следят какво се пише за магазините им и може би държат на мнението на своите клиенти. Именно затова под публикацията последва бърза реакция. Ето и отговора на Кауфланд "Здравейте, Poppay Putnik! Благодарим ви, че се обърнахте към нас! Ще предадем споделената от вас обратна връзка към отговорния ни екип за своевременна проверка, тъй като доброто качество на предлаганите продукти е приоритет за компанията ни. Само бихме искали да ви помолим да ни изпратите лично съобщение с уточнение на коя дата и в колко часа сте направили снимките. Оставаме на ваше разположение." |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Ужасен инцидент с тротинетка в Бургас
09:23 / 26.11.2024
Катастрофа с двама пострадали на пътя Айтос – Бургас
09:25 / 27.11.2024
Важна новина от "Бургасбус"
17:12 / 27.11.2024
Блъснаха ученичка на пешеходна пътека в "Меден рудник"
09:42 / 27.11.2024
Тази шофьорка от Бургас следващия път ще внимава повече
10:16 / 27.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета