Уволняват директори в БДЖ | ||||||
| ||||||
Според Ангелкова, констатациите, които са направени от проверките на ИА "Железопътна администрация" са достатъчни, за да може да се вземе едно такова решение. "Това е проблем, който съществува и не са предприети мерки за неговото разрешаване", заяви Ангелкова и допълни, че тези хора трябва да понесат своята отговорност, защото констатациите показват, че не са предвидени достатъчно програми за обучение на машинистите за работа с автоматична локомотивна сигнализация и с влакова диспечерска радио връзка. "От направената проверка от 180 локомотива в БДЖ "Пътнически превози" с радиостанции, които поддържат диспечерска радио връзка, 15 не работят, което означава, че те следва да бъдат ремонтирани незабавно. По отношение на БДЖ "Товарни превози" от 65 локомотива радиодиспечерската връзка в два не работи", съобщи още Ангелкова. По отношение на автоматичната локомотивна сигнализация от 44, оборудвани с такава сигнализация десет не работят. "Установих занижен контрол по отношение на поддръжката и техническото състояние на локомотивите и най-вече на това как и в какви условия машинистите всеки ден излизат на работа", коментира Ангелкова. Тя заяви, че е изискала от ръководството на БДЖ "Товарни превози", БДЖ "Пътнически превози" и в цялост от изпълнителен директор и борда на "Холдинг БДЖ" до петък да представят адекватни мерки по констатираните проблемите. Изискали сме спешни мерки и още от преди две седмици промяна на бизнес плана на дружеството в посока адресиране на тези проблеми -да бъдат заложени дейностите, които са свързани с подобряване условията на труд, обясни Ангелкова допълни,че трябват незабавни мерки. |
Още по темата: | общо новини по темата: 292 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/49 ] следващата страница |