ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Бургас
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Туроператор: България остава в дъното на класациите за летни дестинации, когато няма реклама до европейските туристи | ||||||
| ||||||
Тя обясни, че юли и август са месеци във високия сезон и са най-предпочитаното време за почивка и е нормално цените през този период да са по-високи, отколкото през крилата на сезона – май, юни и септември. В същото време през август доста места по българското Черноморие предлагат оферти в последния момент с намаление и хората, които нямат резервация, могат да се възползват от по-ниски цени. Туроператорът обясни, че ол инклузив туризмът не е особено предпочитан през тази година. "При нас 60% търсят ол инклузив, но другите 40% категорично отказват настаняване с ол инклузив на българското Черноморие и избират малки семейни хотели, които им предлагат опцията или само със закуска, или места без изхранване. Получаваме обратна връзка от нашите клиенти и установяваме, че като цяло тези, които са избрали настаняване без изхранване и са избирали сами заведенията за хранене, са доволни от хотелската база и предоставените им услуги. Тези, които са избрали ол инклузив, до голяма степен също са доволни, но определено с коментари относно качеството на храната. Т.е. отново, за поредна година получаваме негативи за това какво се случва на място с изхранването“, обясни Светла Тагарева. По думите й в началото на летния сезон е имало негативна кампания, свързана с евентуално замърсяване от "Нова Каховка“, насочена срещу туризма по Българското Черноморие. "Не мога да твърдя умишлено или не, но мога да кажа фактите. Всички ранни резервации, които бяхме приели за туристи по Българското Черноморие – нямаше клиент, който да не ни се е обадил с молба или да му променим резервацията за друг период, или да я отменим, или да го пренасочим към друга дестинация. Тогава настъпи лека паника и объркване сред българските туристи, защото всеки един човек най-вече цени безопасността си“, обясни туроператорът. Светла Тагарева подчерта, че националният бюджет за реклама на туризма е от съществено значение. Бюджетите на съседните ни Турция и Гърция са десетократно по-големи от нашия, обясни тя. "Ние като дестинация, дори да имаме по-добри условия, по-добри плажове или да предложим нещо доста по-ексклузивно като услуга, в крайна сметка тя не достига до крайния потребител, защото тези бюджети за реклама ги нямаме. От друга страна, българските хотелиери, които трябва да рекламират своя продукт като частни лица и собственици, го правят по коренно различни начини и дори и те след Covid-19 намалиха доста бюджетите си за реклама, защото разчитат на постоянните си клиенти. Така дестинация "България“ остава винаги някъде в периферията. В съзнанието на българския турист се наслагват едни прекрасни картини от Турия и Гърция с едни чисти води и безкрайни плажове, което не означава, че в България ние нямаме и прекрасни плажове, и прекрасни хотели, и места за настаняване“, посочи туроператорът. Като богатство на ресурсите България има много повече какво да покаже, смята тя. "Но за съжаление, когато до европейските туристи не достига адекватна реклама, която да ги привлече и да ги грабне, България остава в дъното на класациите за летни дестинации“, добави Светла Тагарева. |
Още по темата: | общо новини по темата: 1107 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/185 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Млад шофьор прегази легнал на пътя бургазлия
09:16 / 25.11.2024
Изрязаха 90 % от корема й
09:02 / 25.11.2024
Драстично отслабналият Геро се оказа нежелан от телевизиите
16:05 / 24.11.2024
Започва ремонт на тези бургаски улици
14:10 / 25.11.2024
В Бургас е първата училищна паралелка, която изучава изкуствен интелект
09:30 / 24.11.2024
Важна новина за бургаските шофьори!
04:00 / 24.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета