Имате резервация за настаняване за празниците и остават броени часове, докато поемете на път. От онлайн платформата "
Ние, потребителите" напомнят три важни стъпки преди да тръгнете:
- Обадете се на рецепцията, за да потвърдите пристигането си и да се уверите, че Ви очакват
- Попитайте налични ли са всички предплатени от Вас допълни услуги, в т.ч. паркинг, ако сте с кола и офертата включва осигуряване на място за паркиране
- Вземете със себе си всички документи за резервацията и запазените услуги и документите за заплащането им или си осигурете лесен достъп до дигиталните им варианти
В случай че нещо се обърка, на място: - Опитайте да решите казуса в градивен диалог на рецепцията, при необходимост поискайте среща с управителя или негов заместник и заедно разгледайте възможностите за компенсация към момента
- Подпишете двустранно протокол за възникналата ситуация и нейното развитие, независимо дали сте постигнали спогодба, или не
- При липса на решение подайте писмена жалба към търговеца още на същия ден или в следващите няколко дни Отхвърли ли оплакването Ви, сезирайте институциите (разчитайте на безвъзмездната ни помощ да Ви напътим)
Ако тепърва се оглеждате за оферти в последния момент, направете пет важни проверки: - Кой е търговецът?
- Какво съдържа офертата?
- Има ли други предложения и сравнете с тях по цена и включени услуги!
- Съществува ли това място за резервация?
- Можете ли да се свържете с негов представител и звучи ли Ви надеждно?
Предупреждение!Може да се появят амбулантни търговци на оферти! Категорично не разчитайте на тях - както в последния момент, така и по всяко друго време на годината! Независимо от цената и от това дали всички други места са изчерпани и се надпреварвате се времето да грабнете поне този "шанс"! Избирайте място с действителна възможност за безплатно анулиране Пазете платежните документи