ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Бургас
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Това не е храна, а гавра! Заведение за бързо хранене се подигра с клиентите си | ||||||
| ||||||
"Здравейте, искам да ви споделя за случка, която се разигра вчера, за да знаят пловдивчани какво да очакват, когато си поръчват храна онлайн от заведение за бързо хранене "Aladin foods". На 13.08.2023г. в 21:35 часа направихме поръчка на храна от заведение за бърза храна "Aladin foods". Срокът за доставка, който получихме беше 50 минути. След час и половина чакане, в 23:08 часа се свързахме с оператор на веригата, от когото разбрахме, че има проблем с поръчките и нашата е една от няколкото поръчки, които са били изгубени заради проблем. Увериха ни, че веднага ще се свържат с обекта, за да ни изготвят поръчката в най-кратък срок при нас. В случая ние проявихме разбиране и се съгласихме. След още 37 минути в 23:45, направихме ново обаждане до оператор, за да разберем какво се случва с поръчката, понеже нямаше как да я проследим. Операторът ни каза, че поръчката пътува и ще се свържат с доставчика, за да го попитат след колко време ще е при нас. В 23:53 получихме обаждане, в което оператора ни каза, че до 15 минути поръчката ще е при нас, като така и стана. В 00:06 получихме позвъняване от доставчика и си получихме храната- 2 часа и 31 минути след първоначалното пускане на поръчката. До тук, можем да си затворим очите, не е приятно да стоиш повече от 2 часа гладен, но все пак на всеки се случват подобни грешки. Нооо... След разопаковане на поръчката останахме силно възмутени, храната която получихме беше меко казано с "подигравателен" вид. Пилешките дюнери които получихме, съдържаха единствено питка, картофи, месо и малко сос. Ролерът, който получихме също не отговаряше на описанието на съдържание, като той се състоеше от: питка, месо, краставици и малко количество странен сос. Очевидно заведението което е приготвило храната ни, не е разполагало с нужните съставки, но в такъв случай бихме очаквали да получим обаждане и предложение за замяна с друг продукт или връщане на парите, но такова не получихме. Не мисля че е нормално подобно отношение! За закъснението на поръчката проявихме разбиране, но за доставка на подобна храна няма как да проявим такова. Тъй като храната не беше годна за консумация, ни се наложи след полунощ да търсим работещо заведение, за да не останем гладни, което ни струваше още пари и време.. Към сигнала си прилагам снимков материал на храната, описанието й в сайта, от който поръчахме, разговорите, които проведохме, както и касовата бележка. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Дами попълниха титулярния съдийски състав на Апелативен съд – Бургас
13:48 / 28.11.2024
Ето къде няма да има вода днес в Бургас
09:58 / 28.11.2024
Бургас посреща Камиона на добрината на Coca-Cola на 4, 5 и 6 декември
11:44 / 28.11.2024
19-годишен айтозлия загази сериозно
09:35 / 29.11.2024
Виктор и Беба си дават ново начало извън къщата
09:03 / 29.11.2024
Спират водата на тези места в Бургас днес
10:02 / 29.11.2024
Дойде от Айтос в Бургас, за да краде
09:16 / 28.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета