На първо място не само защото законът в огромната си част транспонира европейското законодателство, което трябваше да се случи миналата година, а и защото новият закон е категорично по-добър от стария и това не е само мое мнение. Всички ключови представители на бизнеса, на местната власт считат, че той е много по интуитивен, много по-близък до нуждите на пазара и най-сетне би позволил да се случат в публично-частното партньорство куп неща, които не са се случили в момента.
Не знам каква е причината - дали защото концесия започна да звучи като мръсна дума. Само да обърна внимание,че България може би е единствената държава, където ние нямаме голяма концесия за строителство. Нямаме нито тунел, нито мостово съоръжение, нито по-малко съоръжение, изградено в режим на публично-частно партньорство.
"Не е вярно, че законът е разработен набързо или приет набързо. Той е в Народното събрание от август миналата година, а беше подготвен 6 или 7 месеца преди това", заяви Дончев. "Считам, че в огромната си част той не се харесва на хора, които не са чели нито него, нито предишния закон", добави той.
Източник: Труд