Телекомите прекаляват с обажданията: Обяснявам, че не желая да слушам, а дамата ми се кара назидателно - изтрещях
Всеки един от нас е бил притеснен в неудобен момент от служител на мобилен оператор. Това не е новина, а действителност. Въпреки опитите да прекъснете човека отсреща, обяснявайки, че моментът не е удобен и далеч не търсите нова оферта, служителят на телекома продължава да бълва съдържание като автомат.
Свикнали сме да пренебрегваме подобни неудобства и да не обръщаме внимание. Читател на Sofia24.bg, обаче не издържа и сподели с нас:
Звънят ми от А1 да ми предлагат оферта. Позвъняването е на номера ми от... Виваком. Питам защо? Този й дали на дамата да ме открие. Обяснявам, че не желая да слушам. Ама само минутка да ми кажe, понеже съм избрана. (Леле, каква щастливка.) Продължавам да парирам опитите с: "Парила съм се вече от оферти по телефон и такива не приемам. Ако бяха видели колко (не)използвам телефона им, щяха да знаят, че не ме интересуват техните предложения, защото го държа, само да си пазя хубавия номер". Ама те били за цялото семейство - телевизия, интернет... Обяснявам, че с това се занимава мъжът ми. Не желая да ми предлагат каквото и да било. В работно време съм и не е удобно.
Отсреща ме изумяват, след като дамата започва с назидателен тон да ми обяснява да я оставя да говори само минутка, вече щяла била да ми е обяснила. Един вид, не ми губете времето с Вашите аргументи защо не искате да ме чуете, понеже през това време вече щях да съм Ви разказала, за да вземете информирано решение.
Тук вече изтрещях. Рязко ми мина терзанието, че момичето не е виновно, началниците я карат да е толкова агресивна. Казах, че каквото и да ми разкаже, моето информирано решение е да откажа. Ако искам нещо да науча, ще го направя в офис.
Поне любезно ми пожела приятен ден.