Световноизвестна българка записа името си в историята на Starbucks
Пред партньори, медии и почитатели световноизвестната кафе-верига Starbucks, представена в България от AmRest Coffee, лансира новото здравословно меню, създадено специално за Starbucks от новото лице и първата жена – член на журито на MasterChef – Силвена Роу. То включва плодово смути с ананас, банан и манго, десерт с чия и маракуя, както и кроасан с риба тон и сирене "Моцарела“.
По традиция част от продажбите, реализирани от менюто на Силвена Роу в Starbucks, ще бъдат дарени на сдружение "Русаля“ – организацията, която е създала и управлява частното училище за изкуства и занаяти за социалнослаби деца във великотърновското село Русаля. По този начин, опитвайки вкусните предложения от менюто на Starbucks, почитателите на качествената храна и на бранда ще могат лично да допринесат за една благородна кауза в името на децата на България.
"За нас е изключително вълнуващо да вдъхновяваме хората да обърнат внимание не само на висококачественото кафе и напитки, а и на здравословната и вкусна храна. Искаме да бъдем все по-близо до нашите клиенти, да развиваме кафе културата и бранда в България. Освен новите блендове и продукти, които вече предлагаме и ще въвеждаме през годината, наш приоритет е развитието на здравословната линия. Очакванията на потребителите стават все по-високи и съответно нивото на предлагане е от първостепенно значение.“, сподели Иван Георгиев, Регионален мениджър на Starbucks България, по повод новото меню.
"Щастлива съм да работя съвместно с бранд като Starbucks, който е спечелил милиони верни почитатели по целия свят. Нашето ново меню в България ще отговори напълно на професионалния подход на веригата, като чрез него още повече хора ще могат да станат съпричастни към една по-висока кулинарна култура и здравословен начин на живот. Също така се надявам съвместната ни социална кауза да намери много съмишленици и да зарадваме с помощта си талантливите деца от училището в Русаля“, каза Силвена Роу.
През тази година предстои откриване на още обекти Starbucks във Варна и София, като продължават преговорите за разширяване на веригата и в други градове. Извършва се и реновиране на по-старите обекти на компанията у нас.
На 30.03.2019 г. за първи път в България Starbucks отбеляза глобалната инициатива "Часът на Земята“, пускайки в употреба специална чаша за многократна употреба с уникален дизайн. Така компанията насърчава клиентите да донесат собствените си чаши, когато посещават Starbucks, което е основен приоритет в стратегията за намаляване на отпадъците.
За Starbucks
Американската верига за кафе Starbucks стартира през 1971 г. в Сиатъл с продажба на кафе, чай и подправки. Днес компанията притежава над 27 хиляди локации в повече от 70 държави. В България тя е представена от AmRest Coffee, най-голямата независима компания, оперираща с ресторанти в Централна и Източна Европа.
Целта на Starbucks е да предлага кафе с най-високите стандарти за качество, с етично закупуване и отговорни практики за отглеждане. Експертите на компанията пътуват до фермите в Латинска Америка, Африка и Азия, за да изберат най-добрите зърна кафе от вида Арабика, и подчертават техните богати вкусове и аромати чрез специалното изпичане – Starbucks roast.
В България първото заведение Starbucks отвори врати през 2008 г. на ул. "Гурко“ 62. Днес обектите вече са тринадесет – осем в София,два в Бургас – в мол Galleria Burgas и Burgas Plaza мол, два в Пловдив – в мол Plovdiv и Plovdiv Plaza мол и два във Варна – ул. Воден 13 и мол Delta Planet.
За Силвена Роу
Силвена Роу е име, което всеки запален по кулинарията е чувал. Тя е шеф-готвач, автор на няколко книги, писала е кулинарни статии в "Гардиън“ и е гощавала знаменитости от ранга на Клаудия Шифър, Тина Търнър и Шер. Тя е новото лице на MasterChef. Роу е първата жена в историята на формата у нас, която застана до шеф-готвачите Андре Токев и Петър Михалчев като член на журито. Силвена е от Пловдив, но влиза в графата "граждани на света“. В момента тя управлява свой ресторант в Дубай и разпределя времето си между Обединените арабски емирства, София, Ню Йорк и Лондон.
За Сдружение "Русаля“
Училище по изкуства и занаяти за социално слаби деца c. Русаля.
Най-общо неговата мисия е:
- да предостави възможност на талантливи и даровити деца да получат абсолютно безплатно качествено образование и възпитание.
- да осигури индивидуален подход на работа, професионална грижа, отличната база и среда изпълнена с уют, спокойствие и любов;
- да предостави най-добрия екип от учители, ментори, експерти и вдъхновяващи творци, които водят деца към себепознание и себеизява.