Колите им губят мощност и се държат сякаш отказват да работят на друго, освен на бензин. Сервизите са пълни.
"Най-вероятно вътре има някаква съставка, която е на база на серно съединение, което се отлага във всички елементи под формата на сяра и графит, въглерод и всъщност запушва всички компоненти", коментира пред bTV собственик на сервиз.
Като им сменят филтрите, колите карат две хиляди километра и пак са за ремонт.
"Замърсяването на двигателите се дължи именно на липсата на каквито и да било стандарти за качество", категоричен е Светослав Бенчев от Българската петролна и газова асоциация.
Стандартът за пропан-бутана у нас е препоръчителен, а не задължителен, затова държавата не контролира качеството на газта. А фирмите, които предлагат некачествен продукт се разминават без санкции.
Всичко това идва на фона на един факт: България е на първо място в Европа по автомобили на газ.