“Същия ден бях на работа в Севлиево втора смяна и питах треньора може ли да ме освободи. Той каза, че няма проблем и не отидох на мача. Следобед Георги ми звъня, но нямаше как да му се обадя по време на смяна. Излязох от завода в 22,30 ч и си казах: “Късно е, нека си почива, ще му се обадя на сутринта. Не успях, приятел ми съобщи за трагедията. Отначало не повярвах, разказва Светослав. Ние непрекъснато бяхме заедно - преди и след тренировка. Дето се казва един сън ни делеше, бяхме като братя."
В четвъртък следобед Светослав и останалите му съотборници изпратиха Георги в последния му път. Според кмета на Павликени Емануил Манолов мястото, на което стана катастрофата, е опасно и известно като кръстовище на смъртта. Според него там трябва да има допълнителна сигнализация.
Шефът на търновската Пътна полиция Атанас Атанасов заяви, че в статистиките този участък не е отбелязан като място с концентрация на ПТП. Спомни си за 1 убит преди 2 г. Потрошените коли обаче били повече. “ Участъкът е прав, с добра видимост, тревата е окосена. Сигнализирано е с два знака - “Край на пътя с предимство" и “Стоп". В 6 от 7 дни в седмицата тям има наряд", обясни Атанасов за "24 часа". В нощта на катастрофата обаче на разклона за Горна Студена нямало катаджии.