Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Бургас
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Столичанка: Въпросът не е за двата лева, а за всичко останало!
Автор: Екип Burgas24.bg 12:53 / 04.02.2022Коментари (5)642
© Фейсбук
Възмутена столичанка написа дълга публикация в социалната мрежа Фейсбук. Вместо обявената цена от 8,31 лв. за пилешко бонфиле на марката "Roso", тя е била таксувана 10,39 лв. в столичния супермаркет "Фантастико", научи Sofia24.bg. Тя започва публикацията си така: "Когато въпросът не е за двата лева, а за всичко останало".

Публикуваме цялата история без редакторска намеса:

Решила съм, че за вечеря ще приготвя Пиле (хубаво уж). Всички тарелки обаче са с изтичащ срок на годност и съответно намалена цена. Решавам, че като е в деня, няма да има проблем и взимам. На касата, след като си плащам, без да виждам какво точно е маркирано, защото в това точно Фантастико няма тази опция, преглеждам касовия бон, защото доста често имам продукти, маркирани по няколко пъти (когато е връзка магданоз или нещо подобно, не го правя и на въпрос, когато е нещо за 10-15-20лв, го правя! Парите не ги намирам по дърветата).

Та, виждам, че пилето, с изтичащ срок, ми е маркирано на стандартна цена, въпреки новата му такава и най-спокойно, без дори да го правя на проблем, казвам на касиерката, която вече обслужва следващ клиент, че не ми е проблем, но все пак да знае, че срокът на годност на всички тарелки изтича и всички до една са намалени, но не е проблем, просто да го знае. (И смятам съм достатъчно мила, за да не я карам да ми прави сторно и връща разликата) , но защо пиша? Защото хората не разбират, когато си мил, защото явно трябва да правя луд скандал и за 10 стотинки, защото така е редно.


Та на моето възпитано уточнение, ми се отговаря: “Не мисля така, има си бележка, тази е друга!"


Е да де, друга е, намалена, заради срока на годност.

Реших, че съм прекалено гладна, за да се разправям, да викам управител….. но не и за да напиша това, за да се види от всички вас, а надявам се и от Фантастико!

За да може утре като има друг такъв случай, да се реагира адекватно!!!


Ето и коментарите към публикацията:

- През седмица се разправям във Фантастико, мила. Просто са безобразни. Харесвам стоките им и всичко, ноо това е явно при всеки и е меко казано неприемливо. Навсякъде като ни цакат със стотинки и левчета, накрая на месцеа си излиза една не малка сума. Всички работим, имаме разходи и семейства. А и милионери да сме (аз не съм), пак не е ок;

- Винаги лъжат, така е и в Кауфланд;

- Като му гледам цвета… отдавна му е заминала годността…;

- В Т-Маркет е същата боза. И аз там постоянно правя ревизия на маркираните продукти, защото по същия начин, уж има намалена цена, а маркират на редовната. Омръзна ми да следя какво маркират и след това да им правя проблем за това, че не си синхронизират цените от витрината и касите. И то става дума за разлика от 5,6,8 лв ...".

От "Фантастико" са отговорили на госпожата под публикацията. Ето и тяхната позиция:

Здравейте,

Във връзка с Вашия сигнал е извършена проверка по случая и са предприети необходимите мерки. Обърнато е внимание на съответните служители.

Бихме искали да Ви информираме, че срокът на годност на съответния продукт е "използвай преди 05.02“, а промоционалната цена е в сила от 03.02.2022г.

Благодарим, че ни писахте и че сте наш клиент!

Поздрави,

Екипът на супермаркети Фантастико








Зареждане! Моля, изчакайте ...
Aнонимен
на 04.02.2022 г.
+2
 
 
Ало, фантастико! Научете се да възстановявате парите на хората напълно при такива проблеми, които са от ваша страна! В Кауфланд вече има такива наченки и ако има сгрешена цена, дават безплатно продукта на човек! Пред мен на едно момиче му се случи това наскоро и тя даже не можеше да повярва! Имате толкова големи печалби напоследък, смешно е да обирате по 2-3 лева от хората! Аз също харесвам Фантастико, но обслужването и работата с клиенти все още куца и има нужда да бъдат осъвременени в 21 век!!!
Сагата с обратния завой на Сточна гара приключи.... и то приключи в полза на законовата ситуация, защото до сега нищо не беше ясно поради това че маркировка, знаци и светофар не даваха яснота по това забранен ли е обратния завой в крайна сметка или не...
на 04.02.2022 г.
+2
 
 
Пропорционалната цена била в сила от 03.02 пък на етикета с промоцираната цена пише 02.02! Май май са ви взели за гъба и ви гъбаркат :-D Осъдете ги и тва е. Като ги ударите по джоба ще се научат.
Коментарите са на публикуващите ги. Burgas24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Национални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Енергийна криза
51-ото Народно събрание
Бюджет 2025
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Влизането на България в Шенген
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Бургас и региона.
e-mail:
Анкета
Ще почивате ли идната зима?
Да, в България
Да, в чужбина
Не
Не съм решил/а още

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:
За контакти:

тел.: 0886 49 49 24

novini@burgas24.bg

За реклама:
Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Бургазлии във facebook
RSS за новините
Статистика: