Всяка абонаментна карта, закупена от пътник през годината, се регистрира в неговата "Клиентска карта" и му носи определен брой бонусни точки. Едномесечната абонаментна карта, закупена по редовна тарифа носи 2 бонусни точки, а абонаментната карта за три месеца при същите условия носи 8 точки. Абонамeнтна карта за един месец, закупена с намаление при представяне на железопътна карта "Класик", "Младеж" или "RailPlus О", носи 1 бонусна точка, а тримесечната карта с отстъпка носи 5 точки.
Според регламента, в бонусната програма нямат право да участват клиенти със служебни абонаментни карти, петдневни абонаментни карти, абонаментни карти за вътрешноградска зона, както и абонаментни карти, закупени с намаление срещу представяне на железопътна карта "Дете", "Учащ", "Възрастен" и "Трудноподвижно лице". В инициативата не участват и клиенти, които са върнали своите абонаментни карти.
В края на годината, пътникът, събрал най-голям брой бонусни точки, се определя за почетен клиент на "Холдинг Български държавни железници" ЕАД. Наградата, която традиционно се връчва на носителя на приза, е карта за безплатно пътуване за една година по цялата железопътна мрежа в страната.