Собственик на голяма верига хотели по Черноморието: Българският турист никога не е бил важен за нас като процент от влизащите туристи

Автор: Екип Burgas24.bg
Коментари (12)
12:58 / 31.07.2023
93467
“Нервен сезон, нещата започнаха добре като резервации. В един момент, това което очаквахме като резервации в последната минута не се случваше заради новините, които идваха от Украйна", каза в предаването “120 минути" Веселин Данев, собственик на голяма верига хотели по Българското Черноморие.

“Основният пазар до преди няколко години бе германският по цялото Черноморие. Германците много силно реагират на близостта на конфликта в Украйна. Непрекъснато се говори за мини и за стената на Каховка. Другата причина е логистиката. Този пазар се обслужва от български чартърни оператори, които са наети от германските туроператори", добави той.

Данев подчерта, че над 500 000 резервации от Германия е имало в България, но в момента ще са около 100 000, което е по-малко от Чехия.

"Винаги има черни овци в стадо. Самият консуматор на новини е доста податлив на такива скандалните новини за морето ни."

“Основната част от нощувките на входящия туризъм се осъществява в хотели, които са доста квалифицирани. Редовно печелят международни награди. Самият факт, че толкова много туристи идват в продължение на години трябва да ни говори, че съотношението между цена и качество е на подходящото ниво", обясни хотелиерът.

"Ние, за разлика от други наши колеги, не можем да си позволим да вдигнем с много цените. Движим се със западноевропейска инфлация. Има повишение на цените, но то е далеч от повишението на разходите".

"В момента чужденците са мнозинство в нашите хотели - 2 към 3 е отношението спрямо българите"

"Възможно е плажовете у нас да не са на концесия - това трябва да е ангажимент на общините. Този разход обаче трябва да бъде помислено как да бъде поет. Стопанисване на един плаж е сериозен ангажимент - спасители, медицинско обслужване, почистване и др."

"Няма драма с този сезон, въпреки апокалиптичните картини, които се рисуват. Има много неща, които може да се направят, но се иска комуникационна стратегия. Това че българските туристи са малко, не означава, че не са важни за нас. Ние като бранш сме подценили комуникацията с българския турист, тъй като той никога не е бил важен за нас като процент от влизащите туристи. Това отчитаме като наша грешка. Ако българският турист ни даде възможност, ще го убедим в доброто съотношение цена-качетво", допълни още бизнесменът.


Виж коментарите (12)

Още по темата (1107):
27.06.2024 Потрес! Ето как изглежда стая 5 звезди в Приморско
05.02.2024 Цените на чадърите и шезлонгите на плажа скачат нагоре!
30.11.2023 Кои туристически дестинации у нас са предпочетени от европейските туристи
21.10.2023 Лятото май няма намерение да си тръгне, плажът на Бургас се напълни
14.10.2023 Кадрите не са от Египет, а от Слънчев бряг: 14 октомври, 14:40 часа
11.10.2023 Късметлия намери часовник за 300 000 лева на централния плаж на Слънчев
бряг
Още новини от Национални новини:
Илияна Йотова: Изборът на председател на НС, като че ли е предизв...
Оставиха в ареста тримата, нападнали служител на мол
Германци атакуват имотния пазар у нас
Проговори майката, чието дете беше застреляно от самоубилия се по...
ЕС може да наложи санкции заради чумата по животните
"ДПС – Ново начало" обяви състава на парламентарната си група в 5...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@burgas24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Burgas24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Burgas24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).