След глобалния срив онлайн услугите на Wizz Air вече са достъпни

Автор: Екип Burgas24.bg
Коментари (0)
17:44 / 21.07.2024
1325
След усилията на екипа на Wizz Air в отговор на глобалните системни прекъсвания, причинени от външен доставчик, авиокомпанията съобщава, че системите вече функционират нормално. Въпреки че причината за смущенията е извън контрола на Wizz Air, клиентите, чиито полети са били отменени, ще получат автоматично възстановяване на 120% от сумата в кредити WIZZ в рамките на 24 часа след заминаването на планирания полет.

Ако пътниците предпочитат да направят нова регистрация на полета си вместо да получат възстановяване на сумата, те трябва да се свържат с кол центъра за обслужване на клиенти за уточняване на условията.

Клиентите също така вече могат да направят нова резервация на полета си или да поискат възстановяване на сумата чрез официалния уебсайт или мобилното приложение. Повече информация можете да намерите на уебсайта на Wizz Air: Последна информация за пътуванията (wizzair.com).

Wizz Air ще продължи да работи усилено, за да подкрепя всички засегнати клиенти, и благодари за търпението и разбирането през това време.

Виж коментарите (0)
Още новини от Национални новини:
Полицията е задържала участниците от боя от мола
Депутати скочиха яростно срещу Явор Божанков и го съсипаха от под...
Meteo Balkans: Идва студ до минус 15 градуса!
Наши полицаи задържаха младеж от Северна Македония за телефонна и...
Прочетете писмото на "БСП - Обединена левица", което изпрати до 5...
Защо в България няма банки като Revolut?


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@burgas24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Burgas24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Burgas24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).