Адвокат Елена Гунчева ни съобщава, че няма да пазарува повече в "Билла", тъй като касиерка й направила забележка да си сложи маската правилно. Пловдивският депутат от "Възраждане“ е възмутен от "наглата и арогантна“ касиерка, тъй като си позволила да повиши тон на депутатското божество, дори да крещи.
А "наглата и арогантна“ касиерка не е направила нищо друго, освен да спази приетите правила за безопасност в магазина и да уведоми клиента, че има такива правила. А клиентът, който може да се държи нагло и арогантно в Народното събрание, смята, че може да го направи във всеки магазин.
Невъзпитаният персонал не знаел откъде му идва заплатата, твърди Гунчева. А тя знае ли откъде идва нейната като народен представител?
И кой, по дяволите, се интересува къде пазарува депутат Елена Гунчева и къде повече не иска да пазарува. За случката в магазина тя би трябвало да си замълчи, но е решила да я направи обществено достояние, сякаш търси съчувствие. Тя ни съобщава, че не иска да спазва правилата. Но това вече го знаем, тъй като е част от парламентарна група, която искаше да бутне Народното събрание заради тези правила.
"Май бизнесът е време да осъзнае, че се издържа с парите на клиентите си, а не е на издръжка към министъра на здравеопазването“, оплаква се още депутат Гунчева. Доста глупаво съждение, с което спорът й с касиерката може да приключи. Очевидно е, че трябва да се доверим на незнайната касиерка, отколкото на знайния депутат.
Описаната случка е сериозен гаф за депутат Гунчева, ако изобщо разбира с какво точно се е похвалила. Тя държи да знаем мнението й за работата на касиерките, тъй като е народен представител. Вече знаем. Затова касиерките не бива да повишават тон на хората от "Възраждане“, защото те са чувствителни, когато им говорите за мерки, маски, зелен сертификат. Просто ги изгонете културно, ако това изобщо е възможно.
Още интересни анализи може да четете в ZaPlovdiv.bg!