Тя принадлежи на Халед Ахмед Джуфали, който от дълги години поддържа успешно партньорство с Daimler. Халед Ахмед Джуфали е син на милиардера от Саудитска Арабия Ахмед Абдула Джуфали (1924-1994), основал една от най-големите компании в страната. Фирмата "Ал Джуфали" е изключителен дистрибутор за Mercedes в Саудитска Арабия от 50-те години на миналия век. В арабската страна, освен че продава мерцедеси, компанията и произвежда. Първият камион е сглобен там от смесеното арабско-германско предприятие през 1977 г.
Лидер е по застрахователни услуги и технологии (представлява Siemens и Ericsson в Саудитска Арабия). Компанията има повече от 70 000 служители по целия свят. Халед А. Джуфали е завършил Institut Le Rosey в Швейцария и получава бакалавърска степен по бизнес администрация от университета в Сан Диего, Калифорния, през 1979 г. Нетното богатство на семейството според западни медии се оценява на над 8,2 милиарда долара. Фамилията Джуфали е една от най-богатите в света и притежава много яхти. Най-известната носи името "Колаха" и струва над 80 милиона долара.
63-метровата луксозна лодка е собственост именно на Халед Ахмед Джуфали. В нея има място за 12 отбрани гости, настанени в 6 кабини. Джуфали е известен и с филантропската си дейност и благотворителната си фондация. Баща е на 4 деца. Халед Ахмед Джуфали е идвал в България през ноември с личния си самолет, довериха пред "24 часа" два независими източника. Тогава бизнесменът се е срещал с потенциалните кандидати за високи мениджърски длъжности в новата компания Silver Star Motors.
Саудитецът веднага решил да бъде построен нов модерен център в София на топлокация. Досегашното представителство на "Балкан Стар" е в "Хаджи Димитър" и не е ясно каква ще е съдбата му. Ще бъдат запазени други два шоурума на Mercedes - тези в Пловдив и Варна, които са направени по всички съвременни изисквания от централата в Щутгарт.
В България са били продадени 695 нови автомобила Mercedes през миналата година, което отрежда на компанията едва 14-о място по продажби. В премиум сегмента производителят е след големия съперник BMW с 869 пласирани коли и пред Audi с 623.
"Много се радваме, че начинанието ни дава многобройни възможности да прeдложим на пазара премиалните продукти на Daimler и услуги с отлично качество. През идните години ще се изправим пред големи предизвикателства, за да отговорим на очакванията на клиентите. Затова с тясно сътрудничество с Daimler ще предприемем важни мерки, за да предложим на клиентите първокласно обслужване.
Сред тях е изграждането на нов клиентски център на Mercedes в София, както и засилването на маркетинг дейностите, насочени към клиентите както на леките, така и на автомобилите с комерсиално предназначение", казва Х.А. Джуфали в официално съобщение до медиите.
"Много сме щастливи, че в лицето на Халед А. Джуфали спечелихме силен партньор за България. Убедени сме, че Silver Star Motors притежава нужната компетентност да разгърне пълния потенциал на леките автомобили и автомобилите с комерсиално предназначение", споделя Тил Обервьодер, ръководител на отдел "Маркетинг, продажби и обслужване" в централата на Daimler.