"Това е ако ходим на море, в началото на юни. За юли и за август премиерът нареди тапите да са минимални", казва Лазар Лазаров.
Той бе готов да се обзаложи, че от април до юни-юли щели да станат ремонтите на пътната мрежа в посока морето.
"Състоянието на тези отсечки е наистина ужасяващо и хората които пътуват, го виждат и приемат го с разбиране", казва Лазаров.
Шефът на АПИ се оплака от журналисти, които написали наскоро, че пречили "знаците за украса" на опасен мост с оживен трафик, който според него е с дупка, която е 50 м над земята.
"Ако някой беше паднал с кола там, тогава щеше да бъде обратното - да ни питат, защо не сме го обезопасили", казва Лазаров.
По думите му след първия сняг нямало нови участъци, които да са в дупки.
"Ще видите участъци, които са на две години и са в перфектно положение", обяснява шефът на АПИ.
Той твърди, че е пристрастен относно разходите за пътищата, които са приоритет на правителството на Бойко Борисов. Лазар Лазаров не крие, че винетките у нас са твърде евтини и разходите не са достатъчни, тъй като дори от пътния данък средствата "не отиват в АПИ".
По думите на Лазар Лазаров приходите от пътищата не са малко.
"Хората, които казват, че асфалтът не се яде, не са прави, защото пътният сектор създава много работни места!", коментира шефът на пътната агенция.
Директорът на пътното ведомство твърди, че дори хората в Северозападна България нямали право да се оплакват.
"Защото като правим някои пътища в Централна България, инертни материали например ги караме от този регион - от Северна България, а това са пак разходи за местната работна ръка", категоричен е Лазаров.
Шефът на АПИ твърди, че не се краде в пътностроителния сектор.
"Ако се краде, то реално няма какво да се слага на пътя. Защото строим десет пъти по-евтино от една Германия", прави груби сметки Лазар Лазаров.
Според него "един камък струва при нас на същата цена, както и в същата Германия, но пък поне 6 пъти по-ниски са разходите за труд":
"Затова изграждаме по-евтино, но няма как да се взимат пари под масата, има конкурси".
Според него имало и дъмпинг от страна на съмнителни компании:
"Идват такива, чиито мениджъри нито съм виждал, нито съм ги чувал!".
Лазаров твърди, че винаги е признавал, че е "лобист на българските пътностроителни фирми".
Той призна, че взимал само 2 000 лв. заплата, но пък карал добра не само служебна, но и лична кола:
"Работил съм преди в частния сектор. Не съм работил в пътния сектор, не лобирам за такива фирми".