Възмущение в социалните мрежи заради реклама на студентската телевизия "Алма матер". В нея участва директорът на медията - Башар Рахал.
Във видеото той приканва студентите да се запишат на кастинг, за да станат популярни и дава пример с младо момиче, което му носи кафе. С рекламния си клип телевизията търси да назначи водещи, репортери, редактори и сценаристи.
Главна роля има асистентката на Рахал, която му носи кафе и сметана пред стълбите на Софийския университет, докато той разяснява подробности за кастинга.
Само за 2 дни обявата е гледана повече от 20 000 пъти. В коментари в социалните мрежи обаче потребителите питат "така ли всъщност се става известен". Провокацията е търсен ефект, твърди директорът на телевизията.
"Не е сексистка, а е сарказъм. Абсолютно чувство за самоирония. Типичният шеф от 90-те години, със секретарката, с кафенцето, с оглеждането. За мен това е скеч. Аз съм актьор-комедиант и вие го знаете много добре", заяви Башар Рахал.
От ръководството на "Алма матер" заявиха за NOVA, че целта била новината за кастинга да стигне до повече млади хора. И са доволни от резултата. "Няма начин да се позиционираш на пазара, ако не знаят за теб и не те чуват", заяви Рахал.
Студентите във Факултета по журналистика твърдят, че харесват рекламата и най-вече посланието й, че ще ги направи известни.