От вътрешността на страната се предвижда да бъдат командировани допълнително служители на КЗП. През предстоящия летен сезон ще продължат работа приемните на комисията по Черноморието, отбеляза Маргаритов. Потребителите търсят контакт с тях най-често за консултации. През предстоящия летен сезон комисията ще продължи да бъде на разположение на туристите, като ще търси по-атрактивни и съвременни форми на присъствие. Виртуални приемни, например, в които гражданите да могат да получат реална помощ.
В приемните могат да получават такива и чуждестранните туристи, а след завръщането си в своята страна биха могли да подадат жалба в бюрата на Европейските потребителски центрове и КЗП да се намеси за решаването на възникнал трансграничен казус.
Всички туристи по морето ще могат да подават сигнали и жалби на горещия телефон на комисията 0700 111 22, който ще бъде качен още на страницата на Министерството на туризма и на Bulgariatravel.org. В отговор на поставяни въпроси от страна на бизнеса пред министър Балтова във връзка с дейността на нерегистрирани туроператори, които работят през лятото по морето, Димитър Маргаритов заяви, че проверките ще бъдат засилени с цел осигуряване на конкурентна среда за сектора. През зимния сезон на фокус са били проверките на ски пистите. От КЗП не отчитат сериозни нарушения в тяхното функциониране.