ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Бургас
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Поредната драма с клиент на Виваком: Защо е нужно заради тяхна грешка аз да го отнасям? | ||||||
| ||||||
Публикуваме целия текст от Фейсбук с незначителна редакторска намеса: "Виваком ли бе да го опишеш. От извесно време тази голяма компания изкупува малките интернет доставчици, като например Net1. Голяма загуба за мен. Сега се боря с гиганта, който е неорганизиран и ужасяващ. Имам предплатен интернет към обожепочившия Net1, чиято давност изтича на 12.11.21 г., но за мой ужас през септември ги купуват Виваком. Аз като съвестен платец си предплащам интернета още на 11.10.2021 г. в мол Парадайс, обаче днес Виваком ми пращат известие, че ще ми спрат услугата на 12.02.2022 г. Защо бе добри хора от Виваком? Обаждам се естествено на съпорта, изчаквам всички простотии дето ги говорят преди да те свържат, и след консултация ми казват да попълня формата в сайта и да прикача снимка. Да ама не става, формата си цикли от Open към директорията и не иска да прикачи заветния файл с доказателството, че съм си платила интернета. Ама те си го имат в системата, защо трябва да им пращам снимка на касовата бележка? Мога и банково извлечение да им пратя, ако формата в сайта им работи, но защо е нужно заради тяхна грешка аз да си го отнасям? Все пак пратих мейл без прикачен доказателствен материал и ми отговориха в рамките на работния ден и то с уверения, че проблемът ми е решен". Коментарите: - "Отиди в офиса им, иначе няма оправия!"; - "Лелее ужас! И аз съм към Нет1"; - "Кошмарни са... Включих се към Нет 1, месец по-късно ги купиха Виваком и от тогава качеството на услугите им е отвратително, а когато изобщо успях да се преборя някой да благоволи да провери какво се случва с интернета ми, оправданието им беше, че проблемът е в рутера ми (купен преди месец и работещ идеално)..." - "Аз също бях към Нет1. Плащах на Виваком два пъти суми платени..., защото сменят абонатни номера без всички абонати да са коректно информирани за това. Първите ми плащания отидоха в ... небитието...кой ли ги е взел, ако не те? Отидох в офис да поговорим в какви отношения сме? Ами в никакви се оказа. В заварено положение съм /защото съм била в Нет1/...гледам си старите телевизии и нет...,а те просто взимат парите. Нямаме договор....та така". |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятелиПокажи и всички отговори
на 13.02.2022 г.
0
на 04.02.2022 г.
0
на 04.02.2022 г.
0
на 04.02.2022 г.
0
на 04.02.2022 г.
0
на 03.02.2022 г.
0
на 03.02.2022 г.
+1
Aнонимен
на 03.02.2022 г.
0
на 03.02.2022 г.
+1
на 03.02.2022 г.
0
Коментарите са на публикуващите ги. Burgas24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Дами попълниха титулярния съдийски състав на Апелативен съд – Бургас
13:48 / 28.11.2024
Бургас посреща Камиона на добрината на Coca-Cola на 4, 5 и 6 декември
11:44 / 28.11.2024
Ето къде няма да има вода днес в Бургас
09:58 / 28.11.2024
19-годишен айтозлия загази сериозно
09:35 / 29.11.2024
Виктор и Беба си дават ново начало извън къщата
09:03 / 29.11.2024
Спират водата на тези места в Бургас днес
10:02 / 29.11.2024
Дойде от Айтос в Бургас, за да краде
09:16 / 28.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета