ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Бургас
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Партиите похарчили четири пъти по-малко средства за евроизборите на 9 юни спрямо 2019 година | ||||||
| ||||||
И в тази кампания ресурсите на партиите бяха насочени основно към медийна реклама – 1 725 170 лв., като в тази сума се включват и средствата от медийни пакети, които държавата предоставя като помощ за формации без право на субсидия. За евроизборите те възлизаха на 748 103 лв. Разходите за медии имат основно значение в кампанията за ЕП. А данните показват, че за някои формации гласовете за евроизборите са имали “медийна цена" от над 44 лв., а за други – по-малко от 20 ст. Целият анализ може да бъде прочетен тук. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Инцидент на пешеходна пътека с момиченце от Айтос
17:09 / 12.11.2024
Млад мотоциклетист от Люляково загина на място
10:04 / 11.11.2024
Какви жилища се строят в Бургаско?
11:48 / 11.11.2024
Спират водата на тези места днес в Бургас
09:24 / 12.11.2024
Второ земетресение у нас!
14:37 / 11.11.2024
Първи подробности за мегаакцията на АМ "Тракия"
15:47 / 12.11.2024
Меденруднишката батка в "Биг Брадър" пак счупи тъпомера
10:19 / 12.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета