Партиите похарчили четири пъти по-малко средства за евроизборите на 9 юни спрямо 2019 година

Автор: ИА Фокус
Коментари (0)
08:35 / 03.09.2024
1416
Липсата на активна кампания за евроизборите е показателна и от разходите, които партиите са направили за нея. Институт за развитие на публичната среда анализира данните от отчетите на партиите пред Сметната палата показва, от които става ясно, че за провеждане на предизборните си кампании партиите са похарчили общо 2 350 619 лв. Така, това почти четири пъти по-малко от вложенията на формациите, участвали в кампанията за ЕП през 2019 г., които тогава възлизаха на 10.4 млн. лв. 

И в тази кампания ресурсите на партиите бяха насочени основно към медийна реклама – 1 725 170 лв., като в тази сума се включват и средствата от медийни пакети, които държавата предоставя като помощ за формации без право на субсидия. За евроизборите те възлизаха на 748 103 лв.

Разходите за медии имат основно значение в кампанията за ЕП. А данните показват, че за някои формации гласовете за евроизборите са имали “медийна цена" от над 44 лв., а за други – по-малко от 20 ст.

Целият анализ може да бъде прочетен тук.

Виж коментарите (0)
Още новини от Национални новини:
Уволниха учителката, затваряла деца в шкафове в детска градина!
МВнР с важно предупреждение към пътуващите за Румъния
Преди Никулден: Шаранът задмина по цени и пилешкото, и свинското
Военна техника тръгва по републиканските пътища
Бойко Борисов и Кирил Петков също са били наградени за заслуги къ...
За какво теглят кредити младите?


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@burgas24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Burgas24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Burgas24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).