От КЗП казаха как трябва да постъпва всеки един потребител

Автор: ИА Фокус
Коментари (0)
12:54 / 16.10.2024
1099
В КЗП постъпи поредна жалба от потребител, който описва случай с подвеждаща реклама относно цената на стока в социалните мрежи.

В случая, стъпките в рекламата насочват потребителя да въведе промокод, за да получи отстъпка за висок клас техника.

След въвеждане на въпросния промокод, се оказва, че отстъпката не е в рекламирания размер. Потребителят веднага провежда разговор по телефона с търговеца и получава обяснение, че обявената отстъпка е техническа грешка. Свързва се и писмено с магазина с молба за уточнение как да завърши поръчката на обещаната цена.

Отговор няма, но в резултат на адекватните действия на потребителя, търговецът незабавно сваля заблуждаващата реклама и коригира условието за намаление. 

КЗП дава случая като пример за поведение, каквото би трябвало да има всеки един от нас, търсейки правата си като потребител.

Виж коментарите (0)
Още новини от Национални новини:
Златанов: България ще изпълнява перфектно задълженията си и след ...
Слави Трифонов: Борисов премиер, а Атанасов председател на НС - т...
Ген. Мутафчийски: Вие го заслужавате!
Бойко Борисов: Мога да направя компромис и председателят на НС да...
Голям шеф в банка и работещ в телевизия изнудвани с голи гей сним...
ГЕРБ: Не виждаме готовност за формиране на правителство, а само п...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@burgas24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Burgas24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Burgas24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).