ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Бургас
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Огромен бизнес гигант стъпва на българския пазар | ||||||
| ||||||
Партньорът от българска страна е Spa Consult, която е сред водещите компании, специализирани в цялостното изпълнение на луксозни спа и уелнес центрове и басейни в България и Европа. До реализацията на плановете обаче може да минат месеци. "Създаването на спа център е доста трудоемко. Това е специфичен продукт - нещо като да направите кола. Трябва да се обучат хора и това отнема месеци. Но трябва да сме налични в България съвсем скоро. В момента работим с компания и в Румъния". Това сподели собственикът и главен изпълнителен директор на компанията Катерина Кадлечова. По отношение на това какви продукти от портфолиото си ще предлагат у нас, тя казва, че вероятно ще "донесат" цялата си продуктова гама, но ще зависи от "целевия пазар, с който компанията е свързана в момента". "Концентрираме сепо-скоро високото качество, дизайна и иновациите", коментира тя. От 1995 година USSPA е сред най-разпознаваемите производители на спа съоръжения в Европа. Продуктите се изнасят за над 20 държави по целия свят. Компанията работи на пазари като Испания, Швейцария, Германия, Словакия, Швеция, Австрия и други. Приходите им за 2022 година възлизат на 14 милиона евро. Катерина прави интересно описание на продуктите, които компанията й предлага: "Ние не предлагаме продукти от нисък клас, това не е евтин продукт, но ако трябва да го сравня с колите, сме по-скоро като Mercedes, не като Ferrari. Не искаме да сме като тази луксозна марка, но искаме да бъдем наистина добри. Искаме да предлагаме отлично качество и това не се случва на ниска цена, защото тогава ще трябва да правим компромиси с материалите, които използваме", коментира тя. Според ръководството на компанията едва 10% от продажбите им са насочени към хотели, по-голяма част от продуктите са предназначени за частни клиенти. Според Катерина бизнесът й е преживял истински бум по време на пандемията и по-специално миналото лято. "В момента сме изправени пред забавяне и обмисляме да инвестираме още в продуктите си, разширяваме и нашия експортен отдел. Конкуренцията е огромна, но мисля, че винаги е здравословна. По отношение на европейския пазар - да, известни сме, но нашият дял е малък. Така че има огромен потенциал за растеж". В момента компанията се е съсредоточила върху популяризиране на марката в Европа и в други страни. "Търсим нови дестинации и всичко зависи от тях. Ние обаче сме с големи очаквания", казва Катерина. По отношение на устойчивостта на бизнесите, за която се говори все повече Катерина споделя, че има различно от обичайното отношение по въпроса. "Ние сме устойчива компания, но просто не го наричаме така. Смятам, че понякога доста се злоупотребява с това движение", споделя Катерина. "Ще дам един пример - преди две години сменяхме осветлението във фабрика, защото беше старо и недостатъчно надеждно. Имаше и някои условия, които се промениха. Трябваше да разширим и офисите си. Поставихме LED светлини, но не защото спестяват енергия и ни спестява пари, а защото служителите ни ще работят по-добре на тази светлина. Това е начинът, по който подхождаме". |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Дами попълниха титулярния съдийски състав на Апелативен съд – Бургас
13:48 / 28.11.2024
Ето къде няма да има вода днес в Бургас
09:58 / 28.11.2024
Бургас посреща Камиона на добрината на Coca-Cola на 4, 5 и 6 декември
11:44 / 28.11.2024
19-годишен айтозлия загази сериозно
09:35 / 29.11.2024
Виктор и Беба си дават ново начало извън къщата
09:03 / 29.11.2024
Спират водата на тези места в Бургас днес
10:02 / 29.11.2024
Дойде от Айтос в Бургас, за да краде
09:16 / 28.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета