
ЗАРЕЖДАНЕ...
Нотариусите с електронен достъп до удостоверенията за данъчна оценка и за наследници – защо се прави | ||||||
| ||||||
Министерството на електронното управление се ангажира да подпомогне процеса по премахване на изискваните към момента на хартия документи за удостоверение за данъчна оценка и това за наследници, съобщава пресцентърът на министерството. "Тези документи трябва да бъдат изцяло дигитализирани и нотариусите трябва да имат електронен достъп до системите, за да се сведе до минимум движението на хартия“, каза Мундров. По думите му мярката цели да улесни административните процеси за гражданите и бизнеса, като същевременно ограничи риска от злоупотреби и дублиране на данни, пише Investor. Оптимизацията на тези услуги ще допринесе за по-бързо, прозрачно и ефективно обслужване, при запазване на висок стандарт на сигурност и проверимост, допълни още министърът. И двете страни считат, че злоупотребите се намаляват драстично, когато документите се проверяват по електронен път. Те се договориха, че конкретните последващи етапи ще се случват с активен диалог и сътрудничество, се казва в съобщението. |
тел.: 0886 49 49 24
novini@burgas24.bg