Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Бургас
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Несъответствие в цената на етикети в "Кауфланд", от веригата отговориха защо
Автор: Екип Burgas24.bg 16:46 / 31.12.2019Коментари (7)3373
Димитър Илиев от София сподели с потребителите на Фейсбук какво му се е случило в "Кауфланд". Ето какво написа той на 29 декември:

"Понеже НАП, Комисия за потребителите и всякакви други контролни органи, оказа се, не работят в неделя, ми остана само ФБ, за да излея душата си за огромна злоупотреба в "Кауфланд", магазина им в "Студентски град". Бележките, които се принтират на апарата на щанда за месо показват едни цифри, а когато на касата бъдат сканирани, излизат абсолютно различни. Разликата на реална сметка от 38 лв е около 6,37 лв., или около 16,76 на сто. Платихме общо 46 лв. Пускам снимки на различните етикети.

Ще дам само един пример - на етикета, принтиран от апарата на щанда "Свински гърди с кост" е записано 1,709 кг на цена 8.99 или 15,36 лв. Когато уникалният баркод на етикета бива сканиран на касата излиза 1,709 кг. по 10.99 лв. или 18,78 лв. Абсолютно същото се случи с още 3 продукта.

Купих неща, които обикновено взимат пенсионерите. Сланината на касата е с лев по-скъпа, свинското бабе - лев и половина, гърди с кост - с 2 лв. Обясненията на касиерката бяха смешни - кантарите ни са грешни на щанда, тук ги мерим отново и теглото е точно. На касите в "Кауфланд" няма кантари, а от бележката за върнатите пари става ясно, че са грешни цените. Това, вероятно, може да стане единствено чрез манипулация на софтуера, защото на апарата на щанда се принтира уникален баркод и няма как да разпознат по различен начин от сканиращото устройство на касите. Въобще не извикаха управителя на магазина, макар, че очевадно, ако това не е технически проблем, е мащабна афера.

Бързичко ни върнаха и надписаните пари, което също беше съмнително. Но в снежната еуфория на Коледа и Нова година малко хора биха сравнявали цена на опаковката и на касовата бележка. Не искам да си мисля за далавера, с която служителите си вадят коледните бонуси, не искам и да получавам ваучер за безплатно пазаруване за цяла година. Затова утре сутринта ще звънна в НАП, а вероятно най-добре е да пусна жалба в прокуратурата. Ако са продължили да работят така цял ден вместо да затворят касите  за проверка, може да се търси умисъл от управителя на магазина, нали... Иначе прецаканите клиенти са си прецакани... Защото в неделя контрол няма, няма нито едни дежурен телефон, камо ли служител... Айде, Весели празници, от вашия дежурен неделен репортер..."

Официалната позиция на "Кауфланд":

Във връзка с подаден сигнал за несъответствие на цените, генерирани на везна и каса в хипермаркета ни в квартал Малинова долина, искаме да Ви уведомим, че е извършена незабавна вътрешна проверка, която категорично показа, че цените, генерирани на каса за съответните продукти, са актуалните цени и те напълно съвпадат с цените от етикетите на свежа витрина.

Несъответствието в цената на етикетите, генерирани от една от везните, е в резултат на временна техническа неизправност, която вече е отстранена. Уверяваме Ви, че към момента всички везни в обекта ни работят в пълна изправност.


Не правим компромис с коректното отношение и лоялността към потребителите, а доверието на клиентите е от първостепенно значение за нас. 



Винаги сме на разположение за Вашата обратна връзка, мнения и препоръки - на място на Информация в нашите хипермаркети, чрез интернет страницата: https://www.kaufland.bg/uslugi/kontakt.html, чрез лично съобщение в профила ни във Facebook или на националния безплатен клиентски телефон 0800 12 220 (от понеделник до събота).

Поднасяме Ви искрените си извинения за причиненото неудобство. 

С уважение, 

Екипът на Kaufland България



Още по темата: общо новини по темата: 24
07.01.2024 »
13.04.2023 »
17.03.2023 »
10.07.2022 »
27.06.2022 »
27.03.2021 »
предишна страница [ 1/4 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
За съжаление това явно е политика на големите вериги. Моят горчив опит е с магазините на Метро и то не еднократно. Етикетите (особено на тези на промоция) не съответстват на фактурираните. Ако решиш, че не желаеш да те правят на глупак, са ти необходими здрави нерви и време за да им го докажеш. Четете фактурите, търсете си правата, независимо, дали се касае за лев, два или повече. Те печелят, защото очакват, че ще предпочетем да загубим известна сума пред това, да си търсим правата.
Aнонимен
на 31.12.2019 г.
0
 
 
Много се излагат "Кауфланд ".
+1
 
 
Измамници долни, чудите се какво да измилсите. Извинете се и му направете един хубав подарък. Не като в Пловдив една бутилка вино. Бастуни
+1
 
 
Как да разбирам разликата от един ден трайност на продукта-произведена на 29.12.2019г. и дата до която е годна за употреба 30.12.2019г или само един ден и трябва да бъде бракувана като с изтекъл срок на годност или това е някаква техническа грешка която ми се струва,че трябва веднага да бъде отстранена и продуктите преетекирани със валиден срок на годност.
на 31.12.2019 г.
+1
 
 
Между другото и аз намерих едно несъотвестие в Кауфлнад в Младост в столицата: Имаше лютеница с червен с етикет , намалена от 4.99 на 3.89 , като я проверих на машинка беше 5.99 , питах служтел , коя истинската цена , тя ми каза че тази на червения етикет - на каса пък ми я маркираха на 5.20 и ми казаха , че изтекла промоция преди седмица :D:D:D , но пък беше забавна касиерка и не взех лютеница - случват се грешки... Макар и в кауфладн да са малко по чести....
Коментарите са на публикуващите ги. Burgas24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Национални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Септември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Бюджет 2025
Зима 2024/2025 г.
Газови доставки
Референдум ще реши съдбата на паметника "Бузлуджа"
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Бургас и региона.
e-mail:
Анкета
Ще почивате ли идната зима?
Да, в България
Да, в чужбина
Не
Не съм решил/а още

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:
За контакти:

тел.: 0886 49 49 24

novini@burgas24.bg

За реклама:
Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Бургазлии във facebook
RSS за новините
Статистика: