Най-голямото събитие в рекламната индустрия ще се проведе в Пловдив

Автор: Екип Burgas24.bg
Коментари (0)
18:04 / 04.08.2016
1029
Тази година фестивалът "Фара" ще се проведе от 15 до 17 септември. Най-голямото събитие в рекламната индустрия досега се провеждаше в курортен комплекс Албена и за първа година ще се проведе в Пловдив.

Целта на организаторите от Българска асоциация на комуникационните агенции (БАКА) е събитието да е разположено по-централно и по-близо до София, за да привлече по-широка публика и участници, свързани с комуникационния бизнес в страната.

Темата на фестивала тази година е "Трансформация", а целта е да се покаже как рекламата и комуникацията трансформират бизнеса и средата, в която живеем.

Променен е и форматът на фестивала, който вече ще продължава само три дни и ще включва семинарен панел, отворен за по-широката публика, с лекции и практически семинари, водени от световно известни имена и специалисти в различни области - от футуристи до разказвачи на истории.

В другите два дни на фестивала ще се случват конкурсната програма, демо зоната и професионални дискусии и работилници.

Промяна има и в правилата на конкурсната програма - тази година големи награди ще се връчват само в две основни категории за Агенция на годината и Рекламодател на годината, като няма да се награждава отделно креативна и медийна агенция на годината.
Основната локация на фестивала е Дом на културата "Борис Христов", а събития от програмата на фестивала ще има в Капана и Градската градина в Пловдив.

Директорът на фестивала Мариана Брашнарова споделя: 

"Комуникационната среда е сред най-скоростно променящите се и съответно изисква бърза и навременна трансформация на мисленето и подхода на всички участници в процесите.

ФАРА имаше нужда от тази промяна. Тази година отново ще съберем творческите умове в страната, за да видим кои са онези, успели най-умело да се адаптират към Промяната, но и самият фестивал ще бъде трансформиран и по-отворен.

За пръв път, фестивалът ще се проведе на по-удобна и централна локация в Пловдив, за да привлече повече хора, които участват или се интересуват от нашата индустрия."

За нуждите и интересите на различните публики, фестивалът ще предлага и различни акредитации - пас само за семинарната част, отворена за по-широка публика (професионалисти, студенти, ученици и хора с интерес в сферата на рекламата и креативните индустрии) и пропуск за целия фестивал, който включва и покана за гала церемонията в съботната вечер.

Скоро ще бъде обявена и програмата на семинарната част.

Както и през миналата година, заявки за конкурсната програма ще се подават в 29 категории, от които 24 творчески и 5 медийни. Право на участие имат всички реклами и рекламни кампании, публикувани, излъчвани и организирани в периода 01.01.2015 - 28.07.2016 и не участвали в съответната категория в предишни издания на Фестивала. 

Вече е ясен и съставът на журито, в което, по традиция влизат представители на агенциите - призьори от последните конкурси.

Председател на творческото жури тази година ще бъде Васил Петраков, Творчески директор на DDB Sofia.

Останалите членове са:

Андрей Андреев - Вини, Creative Director, New Moment New Ideas Company
Богдан Русев, Творчески директор, The Smarts
Велина Мавродинова, Творчески директор, Ентусиазъм
Иван Иванов, Creative Director, Ogilvy Group Bulgaria
Ивелина Гичева, Творчески директор, Tribal Worldwide Sofia
Константин Трендафилов, Криейтив директор, Saatchi & Saatchi
Марин Костов - Мъро, Executive Creative Director & Partner, All Channels | Advertising
Мария Милушева, Творчески директор, Noble Graphics
Момчил Захариев, Творчески директор, NEXT-DC
Надежда Трифонова, Creative Director, ЕнЕрДжи Криейтив Бутик
Николай Ванчев, Творчески директор, Публисис София
Тошка Иванова, Творчески директор, reforma

Начело на медийното жури ще бъде Диляна Драгомирова, Директор Връзки с клиенти в reforma. В състава му влизат също:

Александър Гагов, заместник-управител, MediaS Com
Владимир Стоилов, Director Client Leadership, Mindshare/Ogilvy Group
Иво Алтънов, Управляващ директор, Noble Graphics
Мария Григорова, Основател и управител, NEXT-DC
Милин Джалалиев, Управляващ партньор, Saatchi & Saatchi.

Виж коментарите (0)
Още новини от Национални новини:
Борислав Сарафов: Да бъда и.ф. главен прокурор в мътно политическ...
Срещите на "БСП - Обединена левица" с ПП-ДБ, МЕЧ, ИТН и "Възражан...
Зметресение в България
Директор на банка обясни колко ще струва въвеждането на еврото у ...
Meteo Balkans: Циклон може да блокира половин България! Очакват н...
Какви са рисковете при покупка на имот "на зелено"?


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@burgas24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Burgas24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Burgas24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).