Според него трябва много да се внимава, когато се дава възможност за сезонни застраховки за срок под една година, въпреки че за моторите и караваните това е добър вариант.
"При пътен инцидент пострадалите няма как да бъдат компенсирани и обезщетени, а от друга страна при този висок процент има опасност Европа да ни наложи проверки и граничен контрол. Най-лесният начин е не водачите да бъдат спирани и проверявани на пътя, а да се използва ТОЛ системата, която ще влезе след 1 година. Минавайки, системата автоматично ще може да проверява има ли или не застраховка. Надявам се това да се случи и да се повиши обхвата на застраховката- технически средства, наблюдение на регистрационния номер и контрол", обясни той.
Владимир Тодоров каза още, че България е доста рискова държава за мотористите, тъй като липсва култура и толерантност. Според него отменената забрана за движение на ТИР-ове по републиканската пътна мрежа през лятото създава допълнителен риск от катастрофи.