НА "Българско Черноморие": България има нужда от агресивна реклама в туризма, а не промяна на концесионни такси

Автор: Екип Burgas24.bg
Коментари (0)
09:00 / 09.07.2015
1741
На състоялата се пресконференция в Бургас на 7 юли министърът на туризма Николина Ангелкова призна, че изразходваните средства за реклама са завишени, без да обяви с колко или в сравнение с какво. Затова Национална асоциация "Българско Черноморие" призовава министър Ангелкова да отговори ясно и точно с какъв бюджет разполага ведомството й и за какво се разходва. Колко средства са инвестирани за реклама на български курорти в чужбина и какви са резултатите като брой новопривлечени туристи?

От своето съществуване новоучреденото министерство на туризма не допринесе с нищо за решаването на многобройните и тежки проблеми в туристическия сектор, съобщават от асоциацията и допълват:

Министър Ангелкова умело обещава за голяма реклама както в европейски страни, така и в Азербайджан, Казахстан, Узбекистан, Туркменистан, Китай, Индия и др. и още от ноември ще се започне рекламирането на страната ни като туристическа дестинация за следващата година. А за тази година какво направи? Не беше нито склонна на компромиси, в името на това туризма да се развива, нито искаше да чуе гласа на хотелиери, ресторантьори и други представители от бранша. Хотелиери, туроператори и концесионери на плажове няколко пъти даваха конкретни идеи какво да се направи, за да се стимулира българския туризъм, но предложенията им бяха подминати с пренебрежително мълчание. Дори протестът срещу отлива на руски туристи и бездействието на институциите по проблема не стреснаха никого от така нареченото Министерство на туризма.

За развитието на българския туризъм трябва да се обсъждат реалните проблеми като екорекета, липсата на реклама извън страната и липсата на връзка между хотелиери, туроператори и концесионери в страната. Върху това би трябвало да работи министерство на туризма в България.


Нито един турист не се интересува каква е концесионната такса на плажовете или към кое министерство се разпределят. Това, от което единствено се вълнува и което трябва да се промени е именно връзката между концесионери, туроператори и хотелиери.

Дестинация България има нужда от агресивна целева реклама. Например в страната годишно пристигат между 400 и 500 хиляди немски туриста. В системите на немски туроператори може да се рекламира в печатни каталози, презентации пред райзебюра, презентиране на филмови рекламни клипове по време на конференции, брандиране на лого на България на всички туристически изложения, провеждане на срещи с ключови туристически компании.


Министър Ангелкова обеща, ама друг път. А сега, за днес, за сезона???

За скъсяване на дистанцията между изискванията на туроператорите за дългосрочно развитие на туризма по Черноморието в България би трябвало да помогне министерството на туризма. В това число улесняване на визови режими, подобряване на качеството на транспортните услуги, подобряване на инфраструктурната среда, летищни условия.


Виж коментарите (0)
Още новини от Национални новини:
Първото уволнение, след случая с починалото бебе в Сандански, веч...
Валежите продължават, издадоха нови предупреждения
Политолог: Кабинетът "Главчев" се справя безобразно, но редовното...
Тежка катастрофа взе две жертви
Голям проблем с ваучерите за храна, засегнати са милиони
Доц. Наталия Киселова: Искам да се извиня на всички български гра...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@burgas24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Burgas24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Burgas24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).