Може ли да не плащаме, ако не получим касов бон?

Автор: ИА Фокус
Коментари (0)
13:44 / 17.06.2024
1763
Клиентите имат право да задържат плащането към търговеца, докато не получат касова бележка. Това напомнят от Националната агенция за приходите в началото на летния туристически сезон.

Този механизъм, който е възможен след промяна в Закона за ДДС (в сила от 1 януари 2024 година), има за цел да засили противодействието на укриването на приходи и на нелоялната конкуренция, както и гарантирането на потребителските права.

"Въпреки, че не съм привърженик на строгите мерки, това е една мярка, която помага на собствениците да осъществяват контрол над служителите и клиентите", каза Кристиян Киров, собственик на хотел и ресторант.

Според него тя ще е "лекарство за нелоялната конкуренция".

"Когато един си издава касов бон, а друг-не, състезателните начала се губят", отбеляза той пред NOVA NEWS.

Виж коментарите (0)

Още по темата (1002):
07.11.2024 Изпращаме 2024 година като най-горещата в световната история
15.10.2024 Последни данни за туризма в Бургаско
13.10.2024 Диня и розови домати през октомври? Това е резултатът от горещото лято
10.10.2024 През октомври плажът в Бургас се препълни
01.10.2024 От днес няма да има спасители по плажовете
30.09.2024 От утре няма да има спасители по плажовете
Още новини от Национални новини:
ПП-ДБ: Бойко Борисов премиер е абсолютно неприемливо предложение
Задържаха мъжа, убил баща си и нападнал майка си
Златанов: България ще изпълнява перфектно задълженията си и след ...
Слави Трифонов: Борисов премиер, а Атанасов председател на НС - т...
Ген. Мутафчийски: Вие го заслужавате!
Бойко Борисов: Мога да направя компромис и председателят на НС да...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@burgas24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Burgas24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Burgas24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).