Сред основните цели на министерството е промяна в концепцията за реклама на България като целогодишна дестинация, стана ясно от думите на Ангелкова. Тя съобщи, че позиционирането на страната ни през 2015 г. ще се фокусира върху културно-историческите маршрути, както и върху спецификите на зимния и летния туризъм, чиито различия досега не са били изтъквани.
Министърът анонсира, че ще има промяна и във визията на националните щандове, с които страната ни ще се представя на международните туристически изложения, като фокусът ще бъде върху конкретни културно-исторически маршрути, които България може да предложи на туристите.
Ангелкова обърна внимание и на идеята за на т.нар. "селебрити турове", в които известни личности ще посещават страната ни и ще промотират туристическите ни атракции пред света. Тези идеи и възможности ще бъдат обсъдени на предстоящия Национален съвет по туризъм, който е планиран да се проведе след две седмици. На него браншът и всички заинтересовани институции ще обсъдят с представянето на кои конкретни маршрути и атракции да се стартира планът за новото позициониране на България като туристическа дестинация.
Министър Ангелкова изрази задоволство, че зимните ни курорти са пълни и констатираните от контролните органи административни нарушения по категоризацията на обектите са малко.