Маргита Тодорова: Можем да удължим летния туристически сезон по Черноморието с повече туристи от Германия, Скандинавия и Източна Европа

Автор: Екип Burgas24.bg
Коментари (0)
08:46 / 30.05.2022
1057
Успехите от дългогодишните усилия, които полагаме за удължаване на летния туристически сезон, в определена степен бяха загубени поради двугодишната пандемия, а сега и военните действия в Украйна. Много от нашите партньори изтеглиха старта на чартърните си програми за средата на м. юни, което драстично свива времето, в което можем да посрещаме гости. Затова заедно трябва да работим за стабилизирането на българските позиции на пазар Германия, който е структуроопределящ, и през годините е доказал, че може да бъде ефективен и ефикасен за удължаване на летния туристически сезон.

Това заяви Маргита Тодорова, директор "Маркетинг и продажби“ в "Албена“ АД по време на провелия се в курорта "Златни пясъци“ форум "Среща на бизнеса от Варна и региона“.

"Възможностите за балнеотуризъм, културно-историческото наследство и идеалните условия за семейна почивка са отлична предпоставка за привличане на повече гости от Скандинавия, Полша, Чехия. Пазар Великобритания също е доказал, че има голям потенциал, който в момента се разгръща активно на юг чрез чартърни полети до Летище Бургас“, допълни тя.

Заедно с Илин Димитров, председател на ресорната комисия в 47-то Народно събрание и д-р Франк Кванте, главен изпълнителен директор на "Фрапорт Туин стар еърпорт мениджмънт“, специалистите се обединиха около тезата, че България трябва да води активна политика в посока улесняване на достъпа за туристи от пазари като Турция и Близкия изток, които дават силни индикации за нарастващо търсене, но се възпират заради неадекватната визова политика.

"За миналата 2021 година България е издала едва 143 000 краткосрочни визи от тип "С“, което е нищожен брой предвид търсенето. За съжаление има законодателни ограничения за намаляване на цените, но в момента се работи за дигитализация на процеса по кандидатстване, за да се избегне плащането на такси при посредници“, каза Илин Димитров.

На въпрос доколко доставчиците на туристически услуги и държавата използват възможностите за реклама през електронните медии, и по-специално блогъри и инфлуенсъри, Маргита Тодорова заяви, че ваканционно селище "Албена“ води активна рекламна кампания през подобен тип канали.

"Около 45% от общите ни продажби се осъществяват през онлайн платформата на комплекса. Това са крайни потребители, повечето от които познават "Албена“ именно благодарение на дигиталната комуникация. Затова от няколко години организираме регулярни информационни турове за блогъри и инфлуенсъри от Скандинавия, Германия, Полша, Румъния, които освен да рекламират нас, представят също и туристическия потенциал на цялото северно Черноморие“, завърши тя.

Виж коментарите (0)

Още по темата (865):
14.08.2023 "Който влезе, не излиза": По Южното Черноморие е страшно
08.08.2023 Хора вдигат ръце: Всичко е унищожено
21.07.2023 Ето я голямата и кичозна къща на богатата ромска фамилия, обядвала за 650
лева
10.07.2023 Чиста ли е морската вода?
08.07.2023 Не е за тръгване към Гърция, вижте какво става на "Маказа"
10.06.2023 Опашките на "Кулата" вече са около 6 километра
Още новини от Национални новини:
Антон Златанов: Успяхме да притворим вратата на нелегалната мигра...
Емблематичен сериал, променил телевизионната индустрия, се завръщ...
Предприемач: Бедните българи губят между 5 и 12 млрд. лева всяка ...
Борисов: Най-страшното за България е етническата карта
61-годишна жена роди, кръстиха бебето Петър, таткото е на 65
Министърът на енергетиката: Няма да има режим на тока в България


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@burgas24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Burgas24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Burgas24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).