ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Бургас
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Максим Бехар: PR специалистите трябва да умеят да използват преимуществата на изкуствения интелект, но да не забравят за опасностите | ||||||
| ||||||
БАПРА е първата пиар асоциация, която превежда и започва да прилага тези принципи. За PR специалистите е много важно да умеят да използват преимуществата на изкуствения интелект, но и да знаят къде се крият опасностите от това, подчерта Максим Бехар. "Винаги трябва да имаме едно наум, да проверяваме съответната информация, да правим справка. Може да се окаже, че 80% от информацията е неточна. Алгоритъмът на различните софтуери взима и неща, които във времето са били публикувани, но те не са били верни или точни“, обясни експертът. Той постави и въпроса за авторските права на създадените от изкуствения интелект текстове. "Един софтуер може да вземе текст от научна публикация или статия на човек, който притежава авторските права върху нея. Затова трябва да проверяваме много внимателно дали даден цитат, факт или позиция, мнение, визия не са взети буквално отнякъде, за да бъдем на сигурна страна от гледна точка на авторските права“, поясни Максим Бехар. Според него предимствата от използването на изкуствения интелект са безспорни и надвишават значително рисковете. "Той вече може да прави графичен дизайн, да променя снимки, да прави реклами не по-зле от добри графични дизайнери. Възможностите на изкуствения интелект тепърва започват да се развиват и ние трябва да свикваме с това и да го усвояваме“, категоричен бе Бехар. Благодарение на изкуствения интелект информацията може да бъде споделяна по-бързо и събирана по-лесно. "Смятам, че изкуственият интелект в момента надгражда това, което ние получихме в социалните медии – моментална, светкавична комуникация, която може да бъде измервана. Сега всеки може да поиска мнение върху мнение, може да спори, да опонира, да се намеси, да защити своята позиция или да се извини. Това, което се случва, е велико и то рефлектира много рязко върху комуникацията между хората и ги прави по-добри, въпреки целия хейт и омраза, който е едва около 10-15%. Другото е радост, споделяне и прави отношенията между хората и самите хора по-добри“, смята Бехар. PR експертите влияят върху общественото мнение. Етиката, честността, почтеността, лоялността са изключително важни качества в PR бизнеса. "Това е причината на 26 януари заедно с БАПРА да направим събитие, посветено на етичните рискове, които носи изкуственият интелект. Ще говори и моята приятелка Кристина Форсгард от Финландия. Двамата с Кристина в момента пишем книга – "Силата на доверието“. Всичко, което ще си говорим утре, ще бъде описано в книгата много подробно, с мнения на около 50 топ PR експерти от целия свят за това как те виждат рисковете от изкуствения интелект и какво те правят в своите компании“, сподели PR експертът. Книгата се очаква да излезе през май тази година. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Млад шофьор прегази легнал на пътя бургазлия
09:16 / 25.11.2024
Изрязаха 90 % от корема й
09:02 / 25.11.2024
В Бургас е първата училищна паралелка, която изучава изкуствен интелект
09:30 / 24.11.2024
Драстично отслабналият Геро се оказа нежелан от телевизиите
16:05 / 24.11.2024
Започва ремонт на тези бургаски улици
14:10 / 25.11.2024
Важна новина за бургаските шофьори!
04:00 / 24.11.2024
Бивша футболистка на ЦСКА: Величка на Гунди много се изложи!
17:24 / 24.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета