Позиция на "Лидл България" по повод материала в
Burgas24.bg, озаглавен
"Нарочно ли го правят? Клиент на "Лидл" им снима промоция и ги предупреди":
"Във връзка с Ваша публикация от 06 януари 2022 г. бихме искали да се извиним на всички клиенти на посочения магазин за допуснатата грешка, свързана с подмяна на табелката след изтичане на срока на промоцията. Искаме да уверим Вашите читатели, че категорично не толерираме подобни грешки и ще предприемем необходимите действия.
Подобни пропуски са изключителна рядкост и отговорно заявяваме, че за нас прозрачните и коректни отношения с потребителите са основен приоритет и никога не бихме искали да ги въвеждаме в заблуждение, дори и неволно, в следствие на подобни грешки.
Бихме искали да поздравим потребителя за сигнала и активната гражданска позиция. Вярваме, че нашите клиенти са най-значимият коректив и тяхната обратна връзка е изключително важна за нас".