"Лидл" за подвеждащата промоция: Извиняваме се!

Автор: Васил Динев
Коментари (0)
17:19 / 11.01.2022
4208
Позиция на "Лидл България" по повод материала в Burgas24.bg, озаглавен "Нарочно ли го правят? Клиент на "Лидл" им снима промоция и ги предупреди":

"Във връзка с Ваша публикация от 06 януари 2022 г. бихме искали да се извиним на всички клиенти на посочения магазин за допуснатата грешка, свързана с подмяна на табелката след изтичане на срока на промоцията. Искаме да уверим Вашите читатели, че категорично не толерираме подобни грешки и ще предприемем необходимите действия.

Подобни пропуски са изключителна рядкост и отговорно заявяваме, че за нас прозрачните и коректни отношения с потребителите са основен приоритет и никога не бихме искали да ги въвеждаме в заблуждение, дори и неволно, в следствие на подобни грешки.

Бихме искали да поздравим потребителя за сигнала и активната гражданска позиция. Вярваме, че нашите клиенти са най-значимият коректив и тяхната обратна връзка е изключително важна за нас".

Виж коментарите (0)
Още новини от Национални новини:
Стопанинът на заразеното стадо във Велинград: Мисля, че няма чума...
Пътят през "Петрохан" е ужасен и непочистен, започва да натрупва ...
Европейската комисия може да спре всички пари по втория транш от ...
Бащата на починалото в линейка бебе: Това не е бърза помощ! Това ...
Бургаски съдии обсъдиха проблеми от тяхната практика
Движението на "Петрохан" е блокирано! Внимавайте!


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@burgas24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Burgas24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Burgas24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).