Кошмарни 32 дни за пловдивчанин след купуване на пералня
Здравейте, пиша Ви, за да изразя възмущението си от некомпетентността на служителите на "България Сервиз Груп" Пловдив, пише читател на Plovdiv24.bg. И разяснява:
"През април тази година ми се наложи да си закупя нова пералня машина, след консултация със служител в магазин "Технополис" се спирам на пералня Gorenje.
Служителят ме убеди, че уредът е добър и надежден и че ако заплатя допълнителна сума, ще ми се удължи гаранционният срок на 5 години. Уви, през юни пералнята спря да работи. Обадих се на телефона, който е записан в гаранционната книга - в случая на "България Сервиз Груп Пловдив".
На следващия ден дойде човек да констатира повредата и ми обясни, че ще поръчат повредената част и след срок от две седмици ще се свържат с мен, за да отремонтират уреда. Да, ама не ,минаха тези две седмици и никой не се върза с мен.
Свързах се със сервиза и оттам ми казаха, че все още чакат частта да пристигне и че ще ми се обадят. След седмица отново се обаждам на сервиза, но този път ми казаха, че чакат отговор от "Gorenje България".
Наложи се аз да се обадя на Gorenje и те ми казаха, че не знаят кога ще пристигне частта и че мога да отида да върна артикула от магазина, от който съм го закупил. Законовият срок за отремонтиране е 30 дни, на 28-ия ден отивам в магазина да пусна протокол за смяна на артикула и оттам ме увериха, че след два дни ще ми се обадят, за да ми доставят новата пералня.
Обаждане нямаше, разбира се и се наложи на следващия ден да отида пак до магазина. Там се натъкнах на г-н С.Ш. началник сервизна база и след разговор с него той ми каза, че трябва да чакам още 2-3 дни, за да получат протокол за рекламация.
При въпрос от моя страна защо чак на четвъртия ден от заявката ми за рекламация те са пуснали документи към "Gorenje България", отговорът беше - "има технологично време" и бях помолен да напусна обекта.
Явно служителите на "България Сервиз Груп Пловдив" не ги интересува, че едно домакинство в 21 век пере на ръка 32 дни".