ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Бургас
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Клиенти на голяма наша банка имат проблеми със сметките си | ||||||
| ||||||
"Не ми изписва никаква наличност и данни. В момента, в който си въведа пин код излиза "системна грешка". Пробвах да платя безконтактно отново, но безуспешно, а знам, че имам наличност по сметката. Опитах се на 2-3 места и накрая реших да отида до банката. Оказа се, че не съм единствената с този проблем - по абсолютно същия начин им дава "системна грешка" и не могат да си използват картите", оплака се читателката ни. Все още няма официално съобщение от банката за проблема. Случаят е от Варна. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятели
Aнонимен
на 12.08.2024 г.
0
Aнонимен
на 12.08.2024 г.
0
Aнонимен
на 11.08.2024 г.
0
Aнонимен
на 11.08.2024 г.
0
Aнонимен
на 11.08.2024 г.
0
Aнонимен
на 11.08.2024 г.
0
Aнонимен
на 11.08.2024 г.
0
Aнонимен
на 11.08.2024 г.
0
Aнонимен
на 11.08.2024 г.
0
Aнонимен
на 11.08.2024 г.
0
Коментарите са на публикуващите ги. Burgas24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Един от мобилните ни оператори няма да индексира цените
10:07 / 13.01.2025
Нещо ново ще видим скоро на летището в Бургас
16:08 / 13.01.2025
Децата от две общини в Бургаско няма да са на училище днес
08:46 / 13.01.2025
От години е така и няма кой да вземе мерки
14:22 / 14.01.2025
Подробности за катастрофата край Пирне, участвали са 3 аудита
09:00 / 14.01.2025
Изградиха нова улица в "Меден рудник"
12:10 / 13.01.2025
Актуални теми
Абонамент
Анкета