Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Бургас
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Клиент остана много разочарован след посещение в "Лидл"! Прав ли е?
Автор: Екип Burgas24.bg 14:00 / 12.03.2023Коментари (0)3901
Илюстративна снимка
В един от магазините от веригата LIDL – този в кк "Св. св. Константин и Елена“ – Варна, доказа, че няма и капка желание да демонстрира уважение към клиентите си, които често в България плащат доста по-високи цени, отколкото в Германия, Гърция и Румъния – например. След месеци неработеща мивка в хипермаркета и тоалетната е пуснала кепенци, но никой не е счел за нужно да уведоми клиентите. Няма логично обяснението за нарушените правила за функциониране на големия магазин, пише сайтът rns.bg.

Ето разказът на възмутени клиенти:

"На връх 8-ми март, около 18,30 ч посетихме LIDL в кк "Св. св. Константин и Елена“. Забелязахме, че на вратата за тоалетната няма брава.

В празните дупки е напъхана хартия. Самата тоалетна беше заключена, но светеше, което би трябвало да значи, че има човек вътре. Изчакахме, защото вече знаем, че шефът на варненската верига поне 3 пъти седмично вика спеhttps://rns.bg/циалисти за отпушване на тоалетната, която се пълни с опаковки от шоколадови десертчета, консумирани тайно от служителите. След 15 минути чакане и две питания към служителки в магазина, които нямаха представа какво се случва, но бяха категорични, че нищо не може да се направи, потърсихме управителя. Искахме да го алармираме, че сигурно в тоалетната е човек, който има нужда от помощ, като искрено се надявахме, че все още е жив. Изненадващо към нас се приближи млада жена с изписано едно име – Виолина. Аха, ясно – тук не уважават особено работниците си, след като ги отбелязват с по едно име, като кучета. Въпросната обясни, че още вчера – 7 март, са дошли специалисти, които са свалили бравата за ремонт, а тоалетната и без това не работела. Надпис за това нямало, защото клиентите го късали (!?!?).

Тук е мястото да отбележим, че според българското законодателство, в търговски обекти над определена квадратура, е задължително да има течаща вода и тоалетна. Защо LIDL в кк "Св. св. Константин и Елена“ работи, след като поне 24 часа и двете отсъстват, е обект на друга проверка.

Истината е, че от месеци на чешмата в тоалетната стои надпис "Не работи“ – все едно е много трудно да се поправи нещо толкова елементарно. Явно и бравата на първата врата е по "извънземна технология“, нито може да се поправи лесно, нито някому хрумва да купи и постави нова.

Неприятното чувство се засилва допълнително от твърденията на управителката с едното име, че знае български и е грамотна, но няма кой нито да обясни, нито да напише, че тоалетната не работи.

Същите да питат колко часа в Германия, Гърция и Румъния ще си позволят подобно безобразие.“








Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Септември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
51-ото Народно събрание
Зима 2024/2025 г.
Kатастрофи Великотърновско
Никулден 2024 година
Коледно-новогодишни празници 2024/2025
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Бургас и региона.
e-mail:
Анкета
Ще почивате ли идната зима?
Да, в България
Да, в чужбина
Не
Не съм решил/а още

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:
За контакти:

тел.: 0886 49 49 24

novini@burgas24.bg

За реклама:
Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Бургазлии във facebook
RSS за новините
Статистика: