Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Бургас
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Клиент на "Булсатком" изяде дръвцето
Автор: Стойчо Генов 20:25 / 04.08.2021Коментари (17)2541
© Burgas24.bg
Редовен читател на Plovdiv24.bg се свърза с редакцията ни, за да изкаже възмущението си от работата на един от кабелните оператори в града - "Булсатком". Пловдивчанинът призна, че е крайно разочарован от отношението към него и поиска да разкажем историята му, която все още няма щастлив край. Даваме му думата сега:

"От доста време съм абонат на "Булсатком". Преди месец си смених адреса в Пловдив – от район "Тракия“ се преместих в квартал "Каменица“. Звъннах им и подадох заявление за смяна на адреса. Отговориха ми: "Няма проблем, до 3 дни ще стане“.

Минаха обаче тези 3 дни – нищо. Изчаках още 3 – същата работа. Затова реших да отида на място в офиса им. Оттам се чудеха какво да ми отговорят и с "половин уста“ и "неофициално" ми признаха, че имат голям проблем с екипите. Старите им работници били напуснали и нямали достатъчно хора, които да работят.

Заявката съм пуснал на 3 юли и до ден-днешен ги чакам, но няма развитие по моя въпрос и съм без интернет и телевизия на новия адрес. Имат покритие в сградата, в която се преместих и просто трябва да дойдат на място и да ме свържат. Но явно работят с 20-30 дни закъснение и в момента изостават още повече. Разбрах, че авариите ги отстраняват след 7-8 дни и доста клиенти в Пловдив вече са пропищели от тяхното обслужване.

Отношението им към клиента е отвратително. Писах жалби по имейли, но никой не ти дава обяснение. А най-голямата наглост беше, че междувременно получих обаждане да си платя сметката. Имам над 10 разговора с тях по телефона, пиша им мейли, ходих два пъти до офиса им – всеки ми вдига рамене и ми отговаря, че до ден-два ще ми се обадят. Лъжат ме най-безпардонно и единственото обаждане, което получих от тях, е да си платя сметката и то за времето, през което не са ми предоставили услуга.

Изключително неудобство за мен и цялото ми семейство. Най-лошото е обидното им отношение и това, че никой не ти дава официална информация. Не знам дали това преместване ще се осъществи изобщо, не знам по какъв начин ще бъда компенсиран ... пълно неведение за всичко".



Още по темата: общо новини по темата: 3
23.07.2012 »
29.03.2012 »
08.12.2010 »






Зареждане! Моля, изчакайте ...
Aнонимен
на 06.08.2021 г.
0
 
 
От всички големи оператори, Булсат са най-некоретни и проблемни.
Aнонимен
на 05.08.2021 г.
-1
 
 
Стига сте ревали. В Западна Европа е нормално да чакаш два месеца за да ти свържат Интернет в жилището. Много клиенти малко доставчици. Да не говорим за качеството и цената. Има огромни райони в Германия, които нямат покритие на интернет и мобилни телефони. Оптични кабели тепърва започват да се монтират. Цената за 100 мегабита е 50 евро, а истинската скорост е наполовина. За да прехвърлиш абонамент от един адрес на друг чакаш минимум 2 месеца. Но никой не се оплаква.
Aнонимен
на 05.08.2021 г.
+1
 
 
Хаха пичове проблема не е от доставчика ,а от хората в града ,смени града и всичко ще е ок аз съм от София и от 14г съм клиент на булсатком и не съм имал драма с тях просто в бг има кофти хора в кофти градове.
Aнонимен
на 05.08.2021 г.
+2
 
 
Смени си доставчика
Aнонимен
на 05.08.2021 г.
+1
 
 
Нищо ново. Аз чаках за смяна на приемник 1 месец. Ако имам избор бих ги сменил
Aнонимен
на 05.08.2021 г.
+2
 
 
Колко е голяма България, че да има конкуренция ? Във всичко е така, големите риби изяждат по-малките и стават нагли монополисти. При банките е същото, при операторите същото, при бензиностанциите, водата, тока, кафето, бананите - един държи всичко и налага цената. Например Виваком изкупува на килограм кабелни оператори, последно в Русе и около града. Так се окрупняват и ояждат. За поддръжка няма хора, не се чудете вече, настъпва поколението на неграмотниците, неуките, незнаещите , неумеещите.
Aнонимен
на 04.08.2021 г.
+2
 
 
Здравейте, аз също съм абонат от години. Мога да потвърдя безотговорното им отношение към клиентите.
Aнонимен
на 04.08.2021 г.
+1
 
 
Само тв то им ползвам а а1то като чуят че си им абонат ти пращат веднага техници за смяна на абонат и те молят...
0
 
 
Ами сменяй ги бе...само тез кожодери ли са на масата..мини в другите доставчици. И без това тези режат канали,правят си квот си искат.че да не са само тея бе .
Aнонимен
на 04.08.2021 г.
+3
 
 
Интернета им е фалит. Така че никой да не се чуди.
Коментарите са на публикуващите ги. Burgas24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Национални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Май 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Бюджет 2025
Зима 2024/2025 г.
Газови доставки
Референдум ще реши съдбата на паметника "Бузлуджа"
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Бургас и региона.
e-mail:
Анкета
Ще почивате ли идната зима?
Да, в България
Да, в чужбина
Не
Не съм решил/а още

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:
За контакти:

тел.: 0886 49 49 24

novini@burgas24.bg

За реклама:
Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Бургазлии във facebook
RSS за новините
Статистика: