Клиент на "Булсатком" изяде дръвцето

Автор: Стойчо Генов
Коментари (17)
20:25 / 04.08.2021
2594
Редовен читател на Plovdiv24.bg се свърза с редакцията ни, за да изкаже възмущението си от работата на един от кабелните оператори в града - "Булсатком". Пловдивчанинът призна, че е крайно разочарован от отношението към него и поиска да разкажем историята му, която все още няма щастлив край. Даваме му думата сега:

"От доста време съм абонат на "Булсатком". Преди месец си смених адреса в Пловдив – от район "Тракия“ се преместих в квартал "Каменица“. Звъннах им и подадох заявление за смяна на адреса. Отговориха ми: "Няма проблем, до 3 дни ще стане“.

Минаха обаче тези 3 дни – нищо. Изчаках още 3 – същата работа. Затова реших да отида на място в офиса им. Оттам се чудеха какво да ми отговорят и с "половин уста“ и "неофициално" ми признаха, че имат голям проблем с екипите. Старите им работници били напуснали и нямали достатъчно хора, които да работят.

Заявката съм пуснал на 3 юли и до ден-днешен ги чакам, но няма развитие по моя въпрос и съм без интернет и телевизия на новия адрес. Имат покритие в сградата, в която се преместих и просто трябва да дойдат на място и да ме свържат. Но явно работят с 20-30 дни закъснение и в момента изостават още повече. Разбрах, че авариите ги отстраняват след 7-8 дни и доста клиенти в Пловдив вече са пропищели от тяхното обслужване.

Отношението им към клиента е отвратително. Писах жалби по имейли, но никой не ти дава обяснение. А най-голямата наглост беше, че междувременно получих обаждане да си платя сметката. Имам над 10 разговора с тях по телефона, пиша им мейли, ходих два пъти до офиса им – всеки ми вдига рамене и ми отговаря, че до ден-два ще ми се обадят. Лъжат ме най-безпардонно и единственото обаждане, което получих от тях, е да си платя сметката и то за времето, през което не са ми предоставили услуга.

Изключително неудобство за мен и цялото ми семейство. Най-лошото е обидното им отношение и това, че никой не ти дава официална информация. Не знам дали това преместване ще се осъществи изобщо, не знам по какъв начин ще бъда компенсиран ... пълно неведение за всичко".

Виж коментарите (17)

Още по темата (3):
23.07.2012 Издадоха акт на живущите в "Лазур" за незаконни въздушни кабели
29.03.2012 Нямало незаконно поставени антени на мобилни оператори на територията на
Бургас
08.12.2010 Висящите кабели на интернет доставчиците да бъдат премахнати до края на годината
Още новини от Национални новини:
Ивелин Михайлов става депутат, вижте кои са новите имена в парлам...
Валентин Мундров: "Информационно обслужване" изчислява резултата,...
Ивелин Михайлов: Живеем в България и винаги има възможност за обр...
И бюджетът на Здравната каса бе приет на второ четене в комисия
Ако търговецът поиска копие на личен документ онлайн, използвате ...
"Величие" влиза в парламента!


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@burgas24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Burgas24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Burgas24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).