Как туристи с дете щяха да останат без лятната си почивка на морето

Автор: ИА Фокус
Коментари (0)
09:03 / 30.06.2024
1937
Хотелиер едва не провали лятната почивка на семейство с дете и техните приятели. За случая разказа основателят на платформата "Ние, потребителите“ Габриела Руменова.

 "Хората си запазили хотел на Българското Черноморие още през февруари чрез онлайн място за пазаруване. Четири дни преди настаняването (което започва този уикенд – б.а.), от хотела ги информират, че няма да могат да ги приемат. Причината – проблем с топлата вода и затваряне за ремонт на клирото, в което са техните стаи.“, обобщи Руменова пред Bulgaria ON AIR и уточни, че на потърпевшите туристи не било предложено нито алтернативно настаняване, нито друг вид компенсация.

Наложило се тя да се обади от името на потребителите с нарушени права и да преговаря с хотела, като напомнила на представителя на рецепцията, че ако не успеят да осигурят артернативно настаняване в духа на партньорските отношения с клиентите им и професионалното и отговорно изпълнение на дейността си, ще трябва да възстановят заплатените суми с 30% неустойка. Според офертата потребителят би дължал такава при анулиране по негова инициатива до 30 дни преди настаняването.

 

"Времето за реакция беше малко и за да спасим почивката на хората, паралелно преговаряхме и с платформата, от която бяха закупени ваучерите. От там реагираха много бързо – предложиха няколко оферти, но това е в последния момент и цените вече не бяха в същия диапазон, трябваше да се доплаща. Същевременно, от хотела отказваха да върнат парите по начина, по който бяха платени, бавеха се.“, разказа още Руменова. И добави: "Знаете, всеки спестява през цялата година средства за почивката през лятото и няма възможност в последния момент да извади още толкова, за да плати отново за друго място.“

С диалог казусът бил решен за часове – хотелът настанил туристите в апартамент с две отделни стаи и ваканцията на хората към момента тече безпроблемно, според обратната връзка от тях.

 

Съвети на "Ние, потребителите“ при покупка на ваучери за настаняване и евентуални проблеми:

· Задължително направете регистрация в платформата, за да имате писмена история на всички свои покупки и създадените във връзка с тях документи.

· Запознайте се внимателно с условията на платформата и нейната отговорност при неуредици.

· Настоявайте за писмен договор и общи условия, които уреждат правата и задълженията на свете страни в най-често срещаните ситуации, включително при анулиране.

· Ако се стигне да отмяна на резервация, прочетете отново подробно какво дължи виновната страна и настоявайте за спазване на предварително договорените условия.

· При анулиране на резервацията от страна на хотелиера, обсъдете с него възможността да съдейства да бъдете настанени на друго място, при сходни условия.

· В случай че не уредите казуса доброволно, следващата стъпка е да се обърнете към институциите.

Виж коментарите (0)

Още по темата (1002):
07.11.2024 Изпращаме 2024 година като най-горещата в световната история
15.10.2024 Последни данни за туризма в Бургаско
13.10.2024 Диня и розови домати през октомври? Това е резултатът от горещото лято
10.10.2024 През октомври плажът в Бургас се препълни
01.10.2024 От днес няма да има спасители по плажовете
30.09.2024 От утре няма да има спасители по плажовете
Още новини от Национални новини:
ПП-ДБ: Бойко Борисов премиер е абсолютно неприемливо предложение
Задържаха мъжа, убил баща си и нападнал майка си
Златанов: България ще изпълнява перфектно задълженията си и след ...
Слави Трифонов: Борисов премиер, а Атанасов председател на НС - т...
Ген. Мутафчийски: Вие го заслужавате!
Бойко Борисов: Мога да направя компромис и председателят на НС да...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@burgas24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Burgas24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Burgas24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).