Маргаритов припомни и най-честите уловки, които дебнат при намаленията. При последните подобни кампании във връзка с "Черния петък" комисията е констатирала няколко нарушения, включително и в Интернет. С анонс върху голям транспарант и послание за определен процент отстъпка търговецът привлича потенциални клиенти, но незабележимо с малки букви някъде в ъгъла е изписал, че намалението не обхваща ред групи стоки, които дори могат да преобладават в магазина. В онлайн пространството пък инспекторите са се натъкнали на случаи, в които цената е вдигната буквално ден преди кампанията и на практика намалението не е реално.
"Традиционно следим пазара, не само когато има такива кампании, а през цялата година. В различните периоди прегрупираме силите така, че да сме най-активни там, където сме и най-необходими, за да предпазим хората от това да станат жертви на нелоялни практики", подчерта Маргаритов.
Още по темата (128): | |