"До преди няколко години много от моите колеги гледаха само цени, за да предложат максимално евтин продукт, но пазара налага вече нещо много по-различно. Туристите започнаха да търсят качество, правейки компромис с цената", обясни Ясен Щерев, генерален мениджър на хотел.
Близо 120 доставчици и производители представиха на изложението над 4000 продукта за ресторантьорския сектор и кетъринг индустрията. Те се надяват да договорят приемливи цени за своите клиенти и да осигурят добри продажби на продуктите си през летния сезон.
"Аз мисля, че всички фирми сме настроили нашите производства в средното злато, както му казваме - среден ценови клас, където мисля, че качество и цена са оптимални и смятам, че наистина предпочитат българското", каза Марина Вълева, представител на фирма-производител.
"Цената продължава да е определящ фактор. Не само, но според мен тя е на първо място. Което не омаловажава качеството на продуктите. Всеки иска да постигне най-доброто съотношение качество-цена", каза Тодор Сотиров, управител на фирмата-организатор на форума.
На изложението много от фирмите предложиха на своите щандове и дегустация на ястия и напитки. Следващото издание на форума ще се проведе на 27 април в курорта Слънчев бряг.