Голяма банка официално се извини на клиентите си

Автор: Екип Burgas24.bg
Коментари (0)
16:46 / 21.12.2021
969
Уважаеми клиенти,

Поради технически причини има кратковременни прекъсвания на услугите Интернет и мобилно банкиране. Препоръчваме Ви при възникнал проблем да изтриете и преинсталирате приложението SmartID.

Уверяваме Ви, че активно работим по решаване на проблема и предоставяне на нови решения за вход и потвърждение в електронното банкиране.

Молим да ни извините за причиненото неудобство!

Екипът на "Алианц Банк България"

Това съобщиха от финансовата институция на официалната си интернет страница.


Виж коментарите (0)
Още новини от Национални новини:
Стопанинът на заразеното стадо във Велинград: Мисля, че няма чума...
Пътят през "Петрохан" е ужасен и непочистен, започва да натрупва ...
Европейската комисия може да спре всички пари по втория транш от ...
Бащата на починалото в линейка бебе: Това не е бърза помощ! Това ...
Бургаски съдии обсъдиха проблеми от тяхната практика
Движението на "Петрохан" е блокирано! Внимавайте!


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@burgas24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Burgas24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Burgas24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).