ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Бургас
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Ето как работодателите спестяват близо 1300 лева годишно от всеки служител? | ||||||
| ||||||
Електронните ваучери за храна са популярна социална придобивка. Те се предоставят на служителите от техните работодатели. В тази статия ще разгледаме причините, поради които този вид социални придобивки са освободени от данъци до определен лимит. Едно от ключовите им предимства е, че според българското законодателство сумите, предоставени под формата на ваучери за храна, са освободени от данъци и осигуровки до определен лимит. Може да давате до 200 лева месечно на служител в дигитални ваучери за храна. Всичко над тази сума подлежи на облагане с данъци и осигуровки. Тази социална придобивка е част от социалната политика на държавата, пише businessnovinite. Тя дава възможност на работодателите да увеличат покупателната способност на служителите и да поборят цялостното им благосъстояние. Електронните ваучери за храна предлагат редица административни и финансови облекчения. Първо, те елиминират нуждата от обработка на хартиени документи, което спестява време и ресурси на HR отделите. Второ, освобождаването от данъци и осигуровки намалява общите разходи за работодателите, което ги прави икономически изгодни. Работодателите спестяват до 1 278 лв. годишно на служител, чрез този инструмент. Ако имате 100 служители, това са до 127 800 лв. годишно! Счетоводно, тези ваучери се описват като разход. Тези облекчения позволяват на работодателите да инвестират повече в бизнеса и служителите си, като същевременно предоставят значими социални придобивки. Електронните ваучери за храна са ефективен инструмент за подобряване удовлетвореността на служителите и стимулиране на социалните придобивки. Законодателното освобождаване от данъци и осигуровки до определен лимит прави тези ваучери привлекателни – както за работодателите, така и за служителите. С предоставянето на електронни ваучери работодателите могат да увеличат мотивацията на своя персонал, като същевременно оптимизират административните си процеси и разходи. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:ВсичкиМоите | На приятели |
Aнонимен
на 28.08.2024 г.
0
Aнонимен
на 28.08.2024 г.
0
Коментарите са на публикуващите ги. Burgas24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Едър чернокоп заля пазара в Бургас
15:45 / 10.11.2024
Тежка катастрофа с много пострадали в Бургаско
15:42 / 10.11.2024
Реформата в ТЕЛК: Увеличават се пациентите, които обжалват решенията
21:42 / 09.11.2024
Шестима са в болница след катастрофата на пътя за Бургас
16:23 / 10.11.2024
Бивш депутат: Приготвям куфарите! Заминавам за един по-добър свят
13:32 / 09.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета