ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Бургас
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Ето как работодателите спестяват близо 1300 лева годишно от всеки служител? | ||||||
| ||||||
Електронните ваучери за храна са популярна социална придобивка. Те се предоставят на служителите от техните работодатели. В тази статия ще разгледаме причините, поради които този вид социални придобивки са освободени от данъци до определен лимит. Едно от ключовите им предимства е, че според българското законодателство сумите, предоставени под формата на ваучери за храна, са освободени от данъци и осигуровки до определен лимит. Може да давате до 200 лева месечно на служител в дигитални ваучери за храна. Всичко над тази сума подлежи на облагане с данъци и осигуровки. Тази социална придобивка е част от социалната политика на държавата, пише businessnovinite. Тя дава възможност на работодателите да увеличат покупателната способност на служителите и да поборят цялостното им благосъстояние. Електронните ваучери за храна предлагат редица административни и финансови облекчения. Първо, те елиминират нуждата от обработка на хартиени документи, което спестява време и ресурси на HR отделите. Второ, освобождаването от данъци и осигуровки намалява общите разходи за работодателите, което ги прави икономически изгодни. Работодателите спестяват до 1 278 лв. годишно на служител, чрез този инструмент. Ако имате 100 служители, това са до 127 800 лв. годишно! Счетоводно, тези ваучери се описват като разход. Тези облекчения позволяват на работодателите да инвестират повече в бизнеса и служителите си, като същевременно предоставят значими социални придобивки. Електронните ваучери за храна са ефективен инструмент за подобряване удовлетвореността на служителите и стимулиране на социалните придобивки. Законодателното освобождаване от данъци и осигуровки до определен лимит прави тези ваучери привлекателни – както за работодателите, така и за служителите. С предоставянето на електронни ваучери работодателите могат да увеличат мотивацията на своя персонал, като същевременно оптимизират административните си процеси и разходи. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:ВсичкиМоите | На приятели |
Aнонимен
на 28.08.2024 г.
0
Aнонимен
на 28.08.2024 г.
0
Коментарите са на публикуващите ги. Burgas24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
ВиК Бургас: Тук няма да има вода днес
05:00 / 13.11.2024
Спират водата на тези места днес в Бургас
09:24 / 12.11.2024
Инцидент на пешеходна пътека с момиченце от Айтос
17:09 / 12.11.2024
Меденруднишката батка в "Биг Брадър" пак счупи тъпомера
10:19 / 12.11.2024
Първи подробности за мегаакцията на АМ "Тракия"
15:47 / 12.11.2024
Отлични новини за туризма в Бургаско
12:05 / 13.11.2024
3 инцидента на пешеходни пътеки в Бургаско, борят се за живота на жена!
10:09 / 12.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета