Започна ремонтът на следващата отсечка от 12 километра от магистрала "Тракия". Въпросният участък е от 156-ти км, след пътен възел "Белозем“, до 168-ми км преди пътен възел "Оризово“ в посока София.
Междувременно експерти от Института по пътна безопасност откриха пропуски в ремонтираната вече отсечка. С фрезоване на старият асфалт започна ремонтът на трасето в посока София, а в новия участък експертите забелязват проблем – липсва окоп, което създава проблем за отводняването.
Според пътния експерт Николай Младенов, който е с 40 години стаж като проектант, липсата на отводняване на места ще доведе до компрометиране на новата настилка. Казва, че е възможен и аквапланинг.
Експертите остават доволни от положения асфалт. Няма неравности, сложени са ограничителни системи, има маркировка. От Пътната агенция съобщават, че близо 3 километра са с подменена основа. От АПИ заявиха, че канавка не е имало и няма нужда от нея, тъй като трасето се отводнява чрез естествения напречен наклон. Предвидено е и изграждането на дренаж зад мантинелата, съобщи btv.