Рекламите често са захарната глазура на един бизнес. Звучат сладникаво, покриват с готови кухи фрази всичко и най-вече – трудно може да разберем бира ли се продава или застрахователна полица.
Една друга банка е новият рекламен слоган на
ПроКредит Банк, в който вместо да излее захарната глазура, финансовата институция дърпа завесите и показва нещата отвътре, такива каквито са.
Къде са гишета, а вратовръзките?, пита мъжки глас, докато наднича над живи зелени цветя. Камерата показва жена, която бута колело по коридора на банката и мъж, който рисува на статив, докато до него друг чете на червен пуф.
Сигурно си мислите, че е нагласено, но това е само защото не знаете, че екипът на ПроКредит освен че познава класиците на икономическата теория като Джон Кейнс и Милтън Фридман, минава и курсове по история на изкуството. Че цветята не са декор, а част от истинския интериор. Че в офисите на служителите на банката има истинско изкуство, а не плакати с лихви и рекламни послания.
Или че от ПроКредит Банк можете да си вземете …книга, защото на всеки етаж в сградата има библиотека.
Това, което четете не е задание към рекламната агенция. Това е реалността.
И “Камелия от Управителния съвет", която срещаме в клипа, наистина е Камелия Минева от Управителния съвет. Започва работа в ПроКредит Банк като експерт през 2010 г., без нито един ден опит в банковата сфера.
Първите шест месеца я отвеждат на три различни локации с три различни екипа. Завършила е London School of Economics и има Executive MBA от University of Sheffield.
Откакто е в банката, няма нито един ден, който да повтаря предходния, непрекъснато предизвиква себе си и ходи с удоволствие на работа.
За да разберете, че всичко това не е нито захарна кувертюра, нито дори пудра захар, ще ви кажем няколко неща, които може и да не знаете за ПроКредит Банк. Първо, там хората работят от много години. Не само “това е Камелия от Управителния съвет" от видеото, но и останалият мениджмънт, както и експертите на по-ниските нива също.
Второ, банката има училище, което от най-ранна възраст стимулира самостоятелността, отговорността, изследователския дух и желанието за учене.
Трето
ПроКредит Банк е първата в България, която маха парите в брой по гишетата си и поставя кеш автомати с идеята да не занимава служителите си с времеемка дейност, както и, за да остави на клиентите си повече време за истински бизнес.
Тя е и от пионерите на българския пазар, които въвеждат интернет банкирането, дигитално откриване на сметки, и кандидатстване за кредит от разстояние.
Един клип не може да каже всичко и няма нужда. Този, за който ви разказваме е кратък, защото животът наистина бърза, и никой няма време да слуша повече от 20 секунди. Очакваме продължението…