Един от мобилните оператори преминава изцяло към електронни фактури

Автор: Екип Burgas24.bg
Коментари (2)
11:28 / 28.02.2023
6091
От април месец тази година Vivacom преминава към електронно фактуриране за своите клиенти. Тази стъпка е част от стратегията за цялостна дигитализация на компанията и подобряване на клиентското изживяване.

"Vivacom дава възможност на своите клиенти да получават електронна фактура вече повече от десет години. Но, за да направим истинска промяна – от месец април преминаваме изцяло към използването само на електронни фактури. Предимствата от тази промяна са много. Клиентите ще управляват по-бързо, по-лесно и по-сигурно своите услуги, защото ще достъпват фактурите си по всяко време и от всяко устройство. Още по-голям ще бъде ефектът върху опазването на околната среда - ще намалим с близо 60% количеството на използваната хартия в компанията и по този начин ще пестим по 10 тона хартия на месечна база“, коментира Николай Андреев, главен изпълнителен директор на Vivacom.

За да подпомогне клиентите, които не са свикнали да получават фактурите си изцяло по електронен път, Vivacom въвежда решението поетапно. От началото на февруари клиентите на телекома, които все още ползват месечна фактура на хартия, започнаха да получават и електронно копие, а през април всички клиенти ще получават фактурите си в електронен формат.

Изключение от нововъведението ще бъде направено за всички абонати в напреднала възраст възраст, както и за тези клиенти, които в последните 6 месеца са поискали изрично да получават хартиена фактура. Всички абонати, които държат да получават документите на хартия, ще могат да заявят своето желание в магазините или чрез обаждане на номер 123.

Виж коментарите (2)

Още по темата (72):
19.09.2024 Потребители се отказват да сменят мобилния си оператор, след като разберат каква неустойка трябва да платят
11.09.2024 Пореден удар по телекомите у нас
18.04.2024 ЕС обмисля обединяване на телекомуникационните оператори 
25.03.2024 Ето кога ще имаме право да се откажем от мобилни услуги без плащане на неустойки
19.03.2024 "Ние, потребителите": КЗП не изигра картите по най-добрия за нас начин в казуса с  телекомите 
19.03.2024 Важно! Прекратяваме договора си с мобилния оператор при увеличаване на таксата и не му дължим неустойка
Още новини от Национални новини:
Антон Златанов: Успяхме да притворим вратата на нелегалната мигра...
Емблематичен сериал, променил телевизионната индустрия, се завръщ...
Предприемач: Бедните българи губят между 5 и 12 млрд. лева всяка ...
Борисов: Най-страшното за България е етническата карта
61-годишна жена роди, кръстиха бебето Петър, таткото е на 65
Министърът на енергетиката: Няма да има режим на тока в България


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@burgas24.bg

Екип

©2006 - 2019 Медия груп 24 ООД.
Burgas24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Burgas24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).