С цел навременна информираност EVN България съветва клиентите си да предоставят телефонен номер или имейл, на който безплатно да получават актуална информация за:
• Стойност на месечната фактура - по SMS или имейл
• Известяване преди прекъсване за неплатени задължения - по SMS или имейл.
Посочените SMS/имейл услуги са безплатни и се заявяват лесно и удобно по имейл на info@evn.bg или на място в EVN Офис.
EVN България напомня, че особено през зимата важно значение за консумацията на електроенергия и от там за размера на фактурите имат следните фактори:
o режим и интензивност на потребление при всеки клиент/всяко домакинство
o състояние на жилищната сграда/имот
o налице ли са енергийноефективни мерки в имота/сградата
o външна температура: понижението на външната температура с 1 °C увеличава потреблението на енергия за отопление с около 10%.
o вид и брой на използваните уреди и техният клас на енергийна ефективност,
o брой помещения в жилището, които се отопляват, брой живущи в жилището и др.
Важно за всеки клиент е периодично да следи своята консумация на електроенергия чрез сверяване данните от измервателния уред (електромер). Повече информация може да се намери в брошурата "Полезно за потребители на електроенергия" на: http://www.evn.bg/Download/Broshuri/20131121_Brochure_UsefulEnergyAdvices_web.aspx,
както и във всички EVN Офиси в Югоизточна България.
ЕVN България
Телефонен център 24 часа в денонощието
0700 1 0007 - телефон при липса на захранване
0700 1 7777 - телефон за обща информация и справки
0700 1 0207 - телефон за автоматична проверка на сметка
еmail: info@evn.bg
www.evn.bg